phax Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 en stk servicepakke (ingen erstatning, de har klistret lappen rett på en dvd-spiller). smarte folk altså. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 1. posten bruker lang tid på å frakte ting fra a til b 2. hvis man vil hente pakken så må man følge med på internett. for hentelappen kommer 2 uker etter att pakka kommer.. ivertfall etter min erfaring har ikke vert så uheldig med pakker som snekker'n , men det er grenser på hvor dolig pakker kan behandles. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 a til FedEx i Norge! Dem er da allerde i Norge. Står man på et postkontor så ser man fort at postfolkene ikke akkurat er direkte snille med posten, vil nesten si for "ondskapsfulle" til tider, noe åpenbart Snekkern og har opplevd..kjedelige greier. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 En kamerat av meg opplevde noe av det samme med sitt 9800 pro kort som den gangen var noe av det feteste en kunne ha. Posten presterte å totalknuse pakken. Det så ut som om den var overkjørt av en trukk Han fikk erstatning da, men det tok lang tid. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 først må jeg bare si det. fa*n snekker'n. du som knabba det demobrukte asus kortet på komplett? Dette tar nok posten seg av JA, men du må jo vente på deler igjen. Kanskje betale ekstra for skjermkortet hvis det var du som kjøpte det til 3200,- He he, det var nok meg, men tror ikke du skal angre så veldig mye. Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=380139&hl= Syntes synd på deg snekkern. Vet du når du får varene? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 A64 3500. http://snekkerboden.com/snekker`n/A64.jpg For meg ser det ut som om noen vifteblad også er knekt da. . Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) det er akkurat det Alcoholiday, tiiiid. Noe som er veldig verdifult for oss data nerder, herreminhatt vær time teller jo, hvor kult er det ikke å komme først med test av nye genrasjons skjermkort . Nei posten er ikke vår venn, jeg må vente tre dager før jeg kan hente min post i Oslo, slå den!! (feks:en dag i stokke - en dag på omlasnings sentral dagen etter på lokalt postkontor, ja ofte tar det fire dager når webshoppen ikke får sent den på timen , det er 10 mil!) Endret 17. februar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Vet du når du får varene? Har allerede bestilt nye varer så de er vel her rett over helga. Dette var en bedriftspakke over natta, disse får jeg med faktura og ti dagers betalingsutsettelse, så jeg har ikke betalt fem øre. Denne har posten fått slik at de gjør opp med Psdata så slipper jeg mase med det . Lenke til kommentar
FlinT Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 ja express pakken som sende nordover blir nok ikke akkurat tatt vare på nei.. skjedde jo med mitt 6800 ULTRA kort..kortet var blitt bøyd.. og esken var most.. er UFATTELI kjipt.. vet kosn det er.. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hva er det han mannen i posten sa da? Hva kunne han si?? Tror han syntes det var pinelig. CPUèn var prøvrig borte ,vi fandt kun vifta/kjølern og den isoporen som var inni eska var helt møll, har ikke sett det værre. hm... en sleip jævel på posten som har fått den med seg i lomma kanskje.. Nei det tror jeg ikke, tror heller den ligger å slenger i en eller annen konteiner eller i lasterommet hos SAS. ut å leite Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Huff posten! Som med headsettet mitt som ble sendt fra Danmark. Når jeg først fikk pakka så det ut som om de hadde sparka fotball med den før de prøvde å teipe igjen med 5km teip... Selv headsettet var heldigvis i god stand! (tror muligens den så sånn ut pga. at tollen skulel sjekke innholdet?) Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg opplevde noe lite morro på Sagene PiB (ICA eller RÌMI...dunno) Jeg gav hentelappen til den ansatta. Han gikk å fant den ene pakken...ok greit... da var det den andre. Han fant den til slutt.Inni pakken lå det HK+cpu.Joda, som en liten feiring av at han omsider fant pakken,kasta han den opp i lufta vi snakker 1.5 meter her...og presterer å MISTE den dønn i bakken.Jeg kjente 2000 kniver i hjertet på en gang. Joda cpuen funket fett,men Asus a8n sli kortet mitt funket ikke,heldigvis fikk jeg pengene tilbake av pcutstyr.no selv om kanskje ikke var deres feil....dunno Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tror jeg hadde tatt ett par av de knivene du kjente i hjertet og kjørt inn og vridd rundt på den ansatte der. Har og opplevd mye rart på posten, men disse dagene er over for nå bor jeg i stokke og henter alt jeg skal ha direkte på kullerød. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Burde blitt erstattet Det ble erstattet.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 OK, da er alt innlevert og skademelding skrevet, resten tar Psdata og posten seg av . Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 OK, da er alt innlevert og skademelding skrevet, resten tar Psdata og posten seg av . Hyggelig å høre Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har også fryktelig dårlige erfaringer med posten. Har til og med opplevd at folk har hentet pakker som er adressert til meg(!), uten å måtte vise noen form for legitimasjon. Det meste jeg bestiller for tiden, bestiller jeg med oppkrav (I den grad det er mulig, slik at ingen kan hente pakken min uten å betale), og fra utlandet (Amazon o.l.). Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg opplevde noe lite morro på Sagene PiB (ICA eller RÌMI...dunno)Jeg gav hentelappen til den ansatta. Han gikk å fant den ene pakken...ok greit... da var det den andre. Han fant den til slutt.Inni pakken lå det HK+cpu.Joda, som en liten feiring av at han omsider fant pakken,kasta han den opp i lufta vi snakker 1.5 meter her...og presterer å MISTE den dønn i bakken.Jeg kjente 2000 kniver i hjertet på en gang. Joda cpuen funket fett,men Asus a8n sli kortet mitt funket ikke,heldigvis fikk jeg pengene tilbake av pcutstyr.no selv om kanskje ikke var deres feil....dunno Hahaha, så jeg lo når jeg leste det der. :!: :!: :!: Btw, henter ofte pakker som er addresert til andre jeg. Uten å vise legg. Ting som er betalt med Visa osv. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Min pakke så iallefall ut som den var blitt overkjørt,mulig den har falt av under transport og at event trucken har kjørt over den, dette fordi cpu bakken ser ut til å ha blitt klemt flat og ned gjennom eska til hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå