Boralis Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg gikk i dag ned på posten for å hente nye deler til min maskin. 1 stk A64 3500 boxed 1 stk MSI K8N NEO4 Platinum 1stk Asus X800XT. Leverte hentelappen og fyren gikk for å finne pakken,men hva skuer mine øyne Han kommer drassende med en plastsekk (gjennomsiktig) med noe gråpapir og knuste esker inni. Ja det så i det hele tatt ikke ut, alt var knust. Hvordan er det mulig å behandle paker på dette viset Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Håper du fikk det erstattet...! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg gikk i dag ned på posten for å hente nye deler til min maskin.1 stk A64 3500 boxed 1 stk MSI K8N NEO4 Platinum 1stk Asus X800XT. Leverte hentelappen og fyren gikk for å finne pakken,men hva skuer mine øyne Han kommer drassende med en plastsekk (gjennomsiktig) med noe gråpapir og knuste esker inni. Ja det så i det hele tatt ikke ut, alt var knust. Hvordan er det mulig å behandle paker på dette viset Jeg regner med at du ikke kvitterte for den pakken? Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 først må jeg bare si det. fa*n snekker'n. du som knabba det demobrukte asus kortet på komplett? Dette tar nok posten seg av JA, men du må jo vente på deler igjen. Kanskje betale ekstra for skjermkortet hvis det var du som kjøpte det til 3200,- Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Pakken din endte opp som fotball under bedriftsfotballkampen mellom Stavanger og Kristiansand Uansett, tror ikke du får noe problem med en erstatning i dette tilfelle. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Værste jeg har hørt Lenke til kommentar
spetter Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Lite fristende å kvittere ut og betale for pakken. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Neida får alt ertattet, det er greit. Men det er utrolig irriterende spes med tanke på at dette kom som bedriftspakke expres for at jeg trengte dette før helga, så ut som de hadde sparket den nordover istedenfor å fly den. PS: nei det var ikke jeg som "rappa" demokortet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hva er det han mannen i posten sa da? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er det verste jeg har hørt Innlegg nr.100 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Posten har aldri vært kjent for god behandling av pakkene, men dette tar kaka. Ja til FedEx i Norge! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 her har du virkelig vært uheldig ja.. pakken din har nok bare havnet under en veldig stor tung pakke når den ble tippet ned på samlebåndet.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Beviser bare hvor lite respekt posten har for det de sender. Stoler ikke på posten, har hatt utalige problemer med dem når det gjelder pakker som jeg har sendt til familien min i spania, eneste måten den kanskje kommer fram på er å sende som rekomandert og da er det heller ingen garanti for det. Derimot så har alt som har blitt sendt fra spania til norge kommet fram (av og til ikke i en del) selv om de har sendt det urekomandert. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Og du som gledet deg så innihampen. Det faktum at du nok får det erstattet oppveier ikke for skuffelsen du føler over å måtte vente enda lenger på hyrdestund med grom hardware... Jepp og det har jeg bestilt, Psdata sendte det i dag så da har jeg det i morgen sammen med en 3500+ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 hva er det han mannen i posten sa da? Hva kunne han si?? Tror han syntes det var pinelig. CPUèn var prøvrig borte ,vi fandt kun vifta/kjølern og den isoporen som var inni eska var helt møll, har ikke sett det værre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hva er det han mannen i posten sa da? Hva kunne han si?? Tror han syntes det var pinelig. CPUèn var prøvrig borte ,vi fandt kun vifta/kjølern og den isoporen som var inni eska var helt møll, har ikke sett det værre. hm... en sleip jævel på posten som har fått den med seg i lomma kanskje.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 hva er det han mannen i posten sa da? Hva kunne han si?? Tror han syntes det var pinelig. CPUèn var prøvrig borte ,vi fandt kun vifta/kjølern og den isoporen som var inni eska var helt møll, har ikke sett det værre. hm... en sleip jævel på posten som har fått den med seg i lomma kanskje.. Nei det tror jeg ikke, tror heller den ligger å slenger i en eller annen konteiner eller i lasterommet hos SAS. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 enda et bevis som beskrive hvor tragisk post'en er. Har selv fått en del skada ting igjennom der. Men har blitt dekket alle kongene ifra posten sin side Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Er det rart posten har dårlig økonomi og må legge ned postmottak etter postmottak? De må jo erstatte alt...! Endret 17. februar 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fikk en rambrikke sendt som brev. Etter ei uke uten at den dukka opp, ringte jeg posten. Jeg ble henvendt til et hovedpostkontor og jeg beskrev hvordan rambrikken så ut og hvordan den var innpakket (konvolutt, rosa(!) bobleplast, papp og antistatisk) Det visste seg at de hadde noe der som lignet. Det var en del av en konvolutt, noe remser rosa plast og noe finknust plast... Fikk erstatning da, men den må nesten ha blitt kjørt gjennom maskineriet eller no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå