indahla Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har lastet ned en mpg-fil fra nettet men får ikke åpnet den i Media Player. Den sier "error downloading codec" Hvordan får jeg tak i codec'en jeg mangler...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan f.eks laste ned VLC player som sikkert klarer å spille av filen. Det finner du på www.videolan.org Lenke til kommentar
spetter Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Må nok installere riktig kodec da Media player ikke klarer å finne en Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan f.eks laste ned VLC player som sikkert klarer å spille av filen. Det finner du på www.videolan.org vil anbefale den spillreen jeg og. Den spiller så å si alt som finnes av formater... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan f.eks laste ned VLC player som sikkert klarer å spille av filen. Det finner du på www.videolan.org Funka med VLC player, men det hakket veldig. Hvor kan jeg finne codec? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Absolutt ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Forum -> Programvare -> Codecs er det fint sted å starte. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg