Thel Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Selv om jeg ikke liker ferdigmoddet noe særlig må jeg være enig i at aspire kabinettet er fint, er likksom noe spesielt med det! edit: 900inlegg 100 to go Endret 19. februar 2005 av H.kon Lenke til kommentar
perstian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 morn H.kon jeg syns det er best når man modder sitt eget kabinett.. evt kjøper et helt vanlig firkantet kabbis og styler det noe helt sinnsykt... du kan se i både signaturen min og H.kon sin at vi har gjort litt forskjellig.. men hva du vil gjøre er opp til deg. har du tid og penger så anbefaler jeg og modde ditt eget. kjøp deg ei kasse fra komplett.no eller noe sånt. skjær ut vindu -> lakking -> styling med lys osv Lenke til kommentar
Seian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Når det kommer til såkalte "gamer"-kabinett, så lag heller noe unikt enn å kjøpe et kabinett som er ferdig modda. Er så lei av å se 14-åringer med en stor pris i overleppa mens han henger over et Raidmax Cobra kabinett. Som sagt, skap noe unikt og skill deg ut av mengden - med stil. Raidmax Scorpio - http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WU Endret 19. februar 2005 av Seian Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 har selv kjøpt et sunbeam og er veldig fornøyd, ikke så mange som har det og + en veldig god luft gjennomstømning! men velg hva du vill ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå