O. B. Lix Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 At ingen har kommet på Memtest86 enda! Dette programmet sjekker om minnet ditt er i orden (eller om det er kompatibel med ditt HK). Last ned ISO, brenn dette på cd (med f.eks. Nero) og start opp pc fra cden. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 *Memtest86 lagt til* Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som vet om et gratis og bra program for å konvertere mellom de ulike lydformatene? mp3 --> wma , wma --> mp3 etc? X. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Fast Audio Converter. Hvis ikke det programmet fungerer finner du mange flere alternativer her. Endret 15. mars 2005 av miCro Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Alcohol (blanding av daemon tools og winiso(kan legge filer til mds/mdf, ccd, iso, bin/cue +++++) PS: kun trail Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 @PepsiCo, bare freeware.... Til han soms kulle ha konverteringsverktæy, prøv dBpowerAMP Music Converter Link Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 CWShredderA small utility for removing CoolWebSearch (aka CoolWwwSearch, YouFindAll, White-Pages.ws and a dozen other names). Spybot S&D and Ad-aware tend to forget essential parts of the hijack, so until they update, you can use this to completely remove the hijack. This program is updated to remove the new variants once they come out. Feil kategori DVD/CD? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 CWShredderA small utility for removing CoolWebSearch (aka CoolWwwSearch, YouFindAll, White-Pages.ws and a dozen other names). Spybot S&D and Ad-aware tend to forget essential parts of the hijack, so until they update, you can use this to completely remove the hijack. This program is updated to remove the new variants once they come out. Feil kategori DVD/CD? Hææh? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vet ikke om det er nevnt før her, men Desktop Sidebar er et kjekt lite program. Samme opplegget som Rainmeter/Rainlendar, Statbar, CoolMon og disse greiene. Ganske bra. Masse skins og plugins å velge i. mvh Pantera Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Crimson editor - While it can serve as a good replacement for Notepad, it also offers many powerful features for programming languages such as HTML, C/C++, Perl and Java. Syntax Highlighting for HTML, C/C++, Perl, Java, Matlab and LaTeX. Also, it can be extended for other programming languages based on custom syntax files. Alt i alt, en bra teksteditor for deg som programmerer Lenke til kommentar
escariot Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Exact Audio Copy (EAC) er vel (når riktig satt opp) kanskje den aller beste CD->MP3 ripper. Hertil hører selvsagt Lame dekoderen.. det finnes også en kar som har optimalisert noen settingsfiler som ligger ute på nettet, men jeg er totalt ute av stand til å finne de nå... beklager.. Dersom dette skulle stå ute her fra før, så har jeg rett og slett bare oversett det.. beklager! mvh Escariot Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 *Oppdatert* PS: EAC ligger i listen fra før av. Den begynner å bli ganske omfattende så jeg skjønner at folk legger ut duplikater Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 trodde ikke mine øyne når jeg testet programmet for første gang. jeg er hektet!!!!!!! http://worldwind.arc.nasa.gov/ http://www.dinside.no/php/art.php?id=211109 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 her er det nok sikkert noe jeg for bruk for. bra tråd Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) ERUNT er en registry backup & restore for windows. NTREGOPT er en registry optimizer. helt topp, anbefales ! http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/ se denne omtale fra " programmer.no ": http://programmer.no/art.php?artikkelid=14029 Endret 23. juli 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 c-cleaner http://www.download.com/CCleaner/3000-2144...tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Leechget 2004 Download manager NOTEPAD++ Editor Koegi's Xvid installer Xvid installer FlashGot FireFox extensions AutoStreamer Det samme som nLITE ZoneAlarm FireWall Firewall HLSW Gameserver Tool Blender 3D 3D Editor StarUp Guard 1.0 Dette er et kjekt lite oppstart-kontroll program Edit1: leif Endret 31. mars 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Gaim En msn/irc/icq/yahoo/aim chatteprogram i ett. Bedre enn Trillian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå