Xantix Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Vil få gratulere trådstarter og ikke minst alle som har bidratt med forslag til mange gode gratis programmer og dermed i løpet av kort klart å gjøre denne tråden til sticky! Bra jobbet!! Så for å legge litt press på trådstarter Nå som tråden faktisk er sticky så forventes det litt mer av den. Håper derfor også at den blir organisert alfabetisk og at kategoriene blir enda litt mer fin indelt. Ikke så generelle som en del av dem er. X. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Alfabestisering kan nok ordnes etterhvert, men hvis jeg skal endre kategoriene, så vil jeg gjerne ha forslag fra dere/deg om de nye kategoriene.... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Sånn, da var alt ordnet alfabetisk. Det var en drittjobb , men jeg synes resultatet ble ganske fint Hehe, prøvde nettopp å lime inn tråden i Word, og den var på 8 (!) sider! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ser at DeepBurner ikke er nevnt. DeepBurner - Gratis og ganske greit CD/DVD-brenneprogram. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 TweakUIEndre på mange gjemte instillinger i Windows XP (IKKE bruk på noe annet OS enn XP!) Utrolig tøft program! Endrer det for hele dataen, eller kun den ene brukeren? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Tonio, nei det vet jeg ikke, men tror det er for hele maskinen.... Edit: DeepBurner er nå lagt til Endret 26. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er det noen andre som vet dette? Er ikke særlig bra å bruke den hvis det endres for alle brukere, da blir de andre pissed. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Skulle tru det bare endrer eget oppsett, bare se infoen fra microsoft.com Tweak UI This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more. Version 2.10 requires Windows XP Service Pack 1 or Windows Server 2003. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ang. TweakUI Noen innstillinger endrer hele systemet, andre er "per-user-setting". Står spesifisert på hver tweak. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Flere gratisprogrammer trengs Jeg liker gratisprogrammer Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) OK, da har vi: Trillian - en msn/irc/icq/yahoo/aim chatteprogram i ett. K-Lite mega Codec pack - som er "alle" codecer som trengs i en pakke, sammen med media player (classic - IKKE microsoft) og bsplayer. Det er innebygget codecer for realplayer og quicktime, så disse trengs ikke installeres IKEA kjøkkentegner - et 3D tegneprogram for kjøkken (seff IKEA sine) som også regner ut prisen SafeXP - en del enkle tweak for XP, bl.a. kutte ut MSN Messenger! Endret 28. februar 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Lagt til SafeXP anbefales Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Exact Audio Copy er den aller beste ripperen for Windows. Helt gratis kan den rippe alle kopibeskyttede CD'er ved hjelp av lame. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 CWShredder A small utility for removing CoolWebSearch (aka CoolWwwSearch, YouFindAll, White-Pages.ws and a dozen other names). Spybot S&D and Ad-aware tend to forget essential parts of the hijack, so until they update, you can use this to completely remove the hijack. This program is updated to remove the new variants once they come out. Linket til MG Lenke til kommentar
gresh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 DScaler - TV tuner playback software. Gir skarpt bilde. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Da var første post oppdatert igjen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Disse: AdAware Spybot search and destroy SPF - Sygate Personal Firewall Ventrilo ImageResizePowertoy OpenOffice ScreenHunter DC++ Firefox no-ip Skype Thunderbird VLC Media Player Winamp Tok en copy/paste fra deg, siden du hadde alle jeg må ha Endret 2. mars 2005 av dQggl Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Da skal jeg være kjip og påpeke en skrivefeil: Opera En veldig bra nettleseren. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Takk SirMaximus. Var litt trøtt da jeg skrev det. Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 mye nyttig her ja! noen som har noen gode pop-up killere bytheway???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå