meeg Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bootvis rota til Windows-oppstarten helt hos meg. Det skal jeg ikke gjøre igjen. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som vet om et program for aa telle linjer og tegn i kildekoden til programmer (Windows)? 8505984[/snapback] Er ikke program da, men på ung1881.no kan du sende gratis sms. Kommer litt reklame på slutten av meldingen. Det finnes også en Vista gadget som du kan sende SMS via denne siden. 8588012[/snapback] Quoter du kanskje feil person nå 8588045[/snapback] Oj... tabbe Mente selvfølgelig å quote han her: er det noen her som vet om et program man kan sende grtais sms fra?? har hørt at det er sånne prog der ute 8516785[/snapback] Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bra tråd må berre a denne i "Mine Inlegg" Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 |Legg til i favoritter | Følg dette emnet | Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Genial tråd! i kveld har jeg lastet ned Hamachi Stickies! den alt+space søketingen og aMsn, men jeg synes aMsn kræsjer litt ofte desverre,men jeg vil nok beholde det grunnet faner i chatten *mine inlegg FFS!* Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Genial tråd!i kveld har jeg lastet ned Hamachi Stickies! den alt+space søketingen og aMsn, men jeg synes aMsn kræsjer litt ofte desverre,men jeg vil nok beholde det grunnet faner i chatten *mine inlegg FFS!* 8685165[/snapback] Du får også til det med faner i chatten med Messenger Plus. Bare så du vet. Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kanskje du kunne lagt til Screamer Radio, Jonhoo? Supert radioprogram der man kan finne omtrent alle radiokanaler. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg finner ikke p4 i screamer radio lenger! vet noen hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Test av 6 gratis IM-klienter, derav 1 fri (GPL): Six Multi-Service IM Clients ReviewedPosted by Zonk on Friday June 08, @07:39PM from the trillian-for-the-win dept. Communications Software The Internet mikemuch writes "It's been a while since AOL stopped trying to jam third-party IM clients, and their use is now a fairly common desktop experience. ExtremeTech has posted a roundup of free alternatives to the standard IM software from the big boys — AIM, Yahoo Messenger, and MSN (now Windows Live) Messenger. The products are a mixed bag, some of them Web 2.0-based, like the excellent meebo and the ad-heavy eBuddy. Most give you combined message windows with tabs. GAIM is now Pidgin, Meetro tries to get you chatting with locals, and Trillian, now at version 3.1, remains the client to beat." Disse IM-klientene er sikkert nevnt i tråden allerede, men det er den første sammenligningstesten jeg har sett. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) --- Dreit meg ut her.. Leste ikke ordentlig før jeg posta. Endret 13. august 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei! Tenkte at dette var riktig tråd å ta det i. Husker det var en side man kunne opprette en mailadresse som bare varte et døgn, som man kunne bruke til å registrere seg på sider som krever en mail-verifisering. Anyone? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 mener det finnes en add-on til firefox som gjør ca. det. *lete litt* her var den ja: Link. lykke til. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg trenger et program som forteller meg hvilke taster som er trykket ned. Kanskje en slags synlig keylogger? Endret 15. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg trenger noe av det samme. men jeg trenger en som er usynelig og som ikke heter autohotkey Lenke til kommentar
sanyar Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg mente jeg så et program som gjorde at man kunne koble til mobilen med datakabelen og så få lagret alle mobilnummerene fra sim og mobilen. Genialt, for jeg gruer meg til jeg skal bytte mobil om noen dager. Kan hende det er en enkel måte å gjøre det på mobilen, men jeg er ikke så rå på sånt noe. Programmet var på harddisken min som kræsja, og jeg fant det ikke igjen. Hilfe! Og om noen har det så er det definitivt noe som kan være kjekt på denne supre lista. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg finner ikke p4 i screamer radio lenger! vet noen hvordan jeg gjør det? 8821254[/snapback] Stasjoner->By Region->Europe K-Z->Norway->P4...->Velg og vrak! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg mente jeg så et program som gjorde at man kunne koble til mobilen med datakabelen og så få lagret alle mobilnummerene fra sim og mobilen. Genialt, for jeg gruer meg til jeg skal bytte mobil om noen dager. Kan hende det er en enkel måte å gjøre det på mobilen, men jeg er ikke så rå på sånt noe. Programmet var på harddisken min som kræsja, og jeg fant det ikke igjen. Hilfe! Og om noen har det så er det definitivt noe som kan være kjekt på denne supre lista. 8899514[/snapback] anbefale å spørre her. (husk å legge til mobilmerke osv. ta også en rask titt her før du poster. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har Windows messenger gående ofte, men har et lite problem. Jeg blir automatisk logga av hvert 5. minutt Hva skal jeg gjøre? Ikke si at jeg skal bruke MSN Messenger for det er noe herk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå