Shittu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 *Beskyttelse/Fjerning av diverse ting* Finnes det et GRATIS [ANTI]spyware-applikasjon som har automatisk oppdatering? Fant ingen i listen din tror jeg. =/ Takk Spragleknas ; skal teste denne! =D 8372674[/snapback] Prøv dette antispyware-programmet. Fine ting! 8434940[/snapback] Anti spyware Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 øy.. vet dere om noen programmer som stopper SPAM!! : eller poppup da 8433474[/snapback] mener du av typen drivecleaner o.l? hva med den innebygde i internet explorer under sikkerhet? skriv inn nøyaktig url for spam siden og du er nesten kvitt problemet for ie vil åpne siden men du vil ikke få opp noe som helst enn bakgrunnen til siden pluss et popup vindu så det blir vist men ingenting skjer.. når jeg logger på maskinen min som ikke er reinstallert så skal jeg gi deg listen min over blokka crap Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 *Beskyttelse/Fjerning av diverse ting* Finnes det et GRATIS [ANTI]spyware-applikasjon som har automatisk oppdatering? Fant ingen i listen din tror jeg. =/ Takk Spragleknas ; skal teste denne! =D 8372674[/snapback] Prøv dette antispyware-programmet. Fine ting! 8434940[/snapback] Anti spyware 8438262[/snapback] avg fungerer fint ja.. prøvd firewallen dems også? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dette var tøft: Have four desktops at once, and "wow" your friends with the coolest mod around http://www.windowsvistamagazine.com/US/055...mod-around.html Noe ala Beryl (tror jeg, har ikke prøvd Beryl). Kult er det! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Morsomt å se at det blir flere og flere mods til Windows som skaper en del av mulighetene med Exposé og lignende programmer fra OS X. Det tyder på at folk vil ha den typen arbeidsområde. Håper Windows tar dette til etterretning fremover. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det der er ingen ting i forhold til beryl. Etter som det jeg leste da Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er sant, det. Etter som jeg forsto, så er fortsatt Beryl bedre Lenke til kommentar
andnet Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Finnes det et gratisprogram som kan konventere .uif filer til .iso? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er sant, det. Etter som jeg forsto, så er fortsatt Beryl bedre 8489737[/snapback] ... men ikke til Windows Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Noen som vet om et program for aa telle linjer og tegn i kildekoden til programmer (Windows)? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som vet om et program for aa telle linjer og tegn i kildekoden til programmer (Windows)? 8505984[/snapback] Notepad++ viser jo linjenummeret på alle linjene, så da er det jo bare å scrolle i bunnen av kildekoden. Den viser også antall tegn i dokumentet. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 er det noen her som vet om et program man kan sende grtais sms fra?? har hørt at det er sånne prog der ute Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 av smsmamma-typen? finens et som du kan sende sms med via msn.. men ikke gratis nei.. one time register og send! (google it) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Notepad++ viser jo linjenummeret på alle linjene, så da er det jo bare å scrolle i bunnen av kildekoden. Den viser også antall tegn i dokumentet. 8512500[/snapback] Heh, joa... Bruker Notepad++ selv, men når jeg sitter med rundt 50 filer i forskjellige undermapper så er det en litt kjip jobb å gå gjennom og telle selv =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bootvis Reduser oppstartstiden på din Windows XP maskin. Er det noen som er sikker på at programmet er sikkert? Jeg er litt skeptisk til alle mulige ukjente gratisprogram. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 BootVis er helt genialt! Brukte det selv da jeg brukte Windows XP. Det fungerer knall ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 BootVis er helt genialt! Brukte det selv da jeg brukte Windows XP. Det fungerer knall ^^ 8587011[/snapback] Da prøver jeg det. litt OT da men... Hvordan får man gjentagelse på sangene i MediaMonkey. Såkalt "repeat" Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) er det noen her som vet om et program man kan sende grtais sms fra?? har hørt at det er sånne prog der ute 8516785[/snapback] Er ikke program da, men på ung1881.no kan du sende gratis sms. Kommer litt reklame på slutten av meldingen. Det finnes også en Vista gadget som du kan sende SMS via denne siden. Edit: Hadde feil quote... Endret 11. mai 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som vet om et program for aa telle linjer og tegn i kildekoden til programmer (Windows)? 8505984[/snapback] Er ikke program da, men på ung1881.no kan du sende gratis sms. Kommer litt reklame på slutten av meldingen. Det finnes også en Vista gadget som du kan sende SMS via denne siden. 8588012[/snapback] Quoter du kanskje feil person nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg lasta ned bootvis, men det blei jo ikke noe bedre. Den brukte derimot lengre tid enn vanlig på å starte opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå