Mr.M Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Selv har jeg tegnet medlemsskap hos nonags , som har gratisapplikasjoner for "alt mellom himmel og jord". Men det er litt vanskelig å finne det man er på jakt etter, da søkemotoren deres er ganske primitiv og gir treff på alle ord og assosiasjoner i søkebegrepene, virker det, som. 8129263[/snapback] Tildels enig med deg, synes for min del det er enklere å bruke Menu (software list i venstremarg) hvor ALLE program er lagt i egne kategorier; Nonags Menu Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 hei, finnes det noen enkle små programmer som teller hvor mange tastetrykk du trykker for hver gang du sitter på maskina, dette skal være ett enkelt programm. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Hmm.. Project Dolphin hadde et program som het Pulse.. Var tilogmed eget HW.no team i det ^^ Prøvde å google det kjapt, men fant ikke noe.. Du kan jo se litt rundt... Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har lest litt om pulse, men vill ikke ha sånn at jeg må logge på og alt mulig rart, trenger ikke å laste de opp noe sted. Vil bare se det selv, enkelt og greit. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Google har et lite program som heiter key counter, desverre krever dette at du har innstallert google desktop search. Men vist du alt har det, vil den jo funke fint. http://desktop.google.com/plugins/i/keycounter.html?hl=en Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fins det noen enkle programmer som sette maskina i en slags hvile modus men ett eller 2 programmer kan kjøre? Som forreksempel at maskina er helt stille og jeg kan ha utorrnet eller andre programmer kjørende? Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 finnes det et programm som kan "brenne" et spill fra en cd og inn på pc'en så jeg slipper å sette inn cd'en vær gang jeg skal spille spillet? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 masse progg finnes magic disk går ann Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 masse progg finnes magic disk går ann 8242434[/snapback] link? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 http://www.google.no/search?q=magicdisc kjapt søk på google http://www.magicdisc.net/ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Fins det noen enkle programmer som sette maskina i en slags hvile modus men ett eller 2 programmer kan kjøre? Som forreksempel at maskina er helt stille og jeg kan ha utorrnet eller andre programmer kjørende? 8202305[/snapback] Kan ikke tenke meg at du kan sette maskinen i S3 og kjøre utorrent Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 finnes det et programm som kan "brenne" et spill fra en cd og inn på pc'en så jeg slipper å sette inn cd'en vær gang jeg skal spille spillet? 8242374[/snapback] Bruk et cd-brenner program som kan brenne iso-bilder og i stedet for å brenne på cd, lagrer du til disk. Så bruker du Daemontolls eller lignende til å mounte bildet. Husker ikke sikkert, men muligens Deepurner fikser saken. Husk at du sannsynligvis må legge inn en No-cd crack også. Lenke til kommentar
Unicorn Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) *Beskyttelse/Fjerning av diverse ting* Finnes det et GRATIS [ANTI]spyware-applikasjon som har automatisk oppdatering? Fant ingen i listen din tror jeg. =/ Takk Spragleknas ; skal teste denne! =D Endret 13. april 2007 av Unicorn Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du mener ANTI-spyware? Tror Spyware Terminator er et godt alternativ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ser etter et enkelt FTP-program. Skal brukes av ikke fult så datakyndige personer. Programmet må kunne laste opp og ned flere filer av gangen, bør ha forhåndsvisning av bilder og ... være enkelt Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ser etter et enkelt FTP-program. Skal brukes av ikke fult så datakyndige personer. Programmet må kunne laste opp og ned flere filer av gangen, bør ha forhåndsvisning av bilder og ... være enkelt 8420515[/snapback] Filezilla Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Her er en fin side som jeg pleier å bruke med gratisprogrammer: Filehippo Endret 19. april 2007 av Shittu Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 et godt gratisprogram mot prosessoroverbruk.. dvs. stressing av prosessor og "sirup-windows" er process tamer som finnes på digi.no\nettjuveler sånn ca nederst til høyre er det en liten search bar for det..(pluss at det tar SKREKKELIG liten plass! et annet program som er genialt for indeksering isteden for "sirup-windows søk" er locate 32 som finens på samme side.. linken min burde også kvalifisere til en plass på "nyttige nettsider" i tillegg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 øy.. vet dere om noen programmer som stopper SPAM!! : eller poppup da Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 *Beskyttelse/Fjerning av diverse ting* Finnes det et GRATIS [ANTI]spyware-applikasjon som har automatisk oppdatering? Fant ingen i listen din tror jeg. =/ Takk Spragleknas ; skal teste denne! =D 8372674[/snapback] Prøv dette antispyware-programmet. Fine ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå