Gjest medlem-105082 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 FolderAccess Setter passord på mapper eller filer. 7965077[/snapback] Ahhh, pron Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 FolderAccess Setter passord på mapper eller filer. 7965077[/snapback] Hvor hackbar er denne? Kan f.eks. programmer nå filen? Lenke til kommentar
gardso Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg hadde Folder Access før, men fikk stadig error og explorer.exe feil. Avinstallerte og gikk over til Instant Lock. Instant Lock er dog bare Shareware, og Lite-versjonen varte bare 30-dager. Gikk deretter over til MaxCrypt Standard, som jeg synes er endå bedre og mer profft. Dette er gratis og glimrende og anbefales på det sterkeste. Den har også mange flere muligheter enn bare å låse/gjemme mapper. Egentlig krypterer den mapper, men det kan brukes til det samme. Link: http://www.kinocode.com/maxcrypt.htm Dette er standard og gratis versjon. Se på siden for forskjeller på Standard og Professional. På siden finner dere info om andre programmer, blant annet Max Conceal, som har sin egentlige funksjon å hjemme programmer, men for å få dette må du kjøpe hele programpakken som koster. MaxCrypt er gratis og kan brukest til det meste av låsing, beskytting og hjemming av mapper m.m. Anbefaler trådstarter å adde det i listen Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Fungerer MaxCrypt sammen med Vista? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 DAEMON Tools - Legge til .ISO-filer i en virtuell CD-stasjon UltraISO - Legge innholdet på en CD/DVD i en .ISO-fil så det kan legges i den virtuelle stasjonen. http://www.ezbsystems.com/ultraiso/index.html StatBar - Viser CPU-bruk, styrer lydstyrke, kontrollerer Winamp, gjør ganske enkelt alt du trenger. Denne (an)befales! www.statbar.nl VLC Player - Kunne klart meg uten, men er fin å ha hvis du ikke gidder å installere codec. Den krever litt mer av maskinen, siden den går inn i kjernen av formatet og leser. Anbefaler absolutt! www.videolan.org 3706376[/snapback] hva med alcohol 120? jeg kan godt gi en ut til de som er interesserte...om meg om du har lystt på den.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vil heller anbefale enten Alcohol 120% eller BlindWrite fremfor UltraISO. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er Alcohol 120 gratis? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Folder Access, MaxCrypt Standard og Hide XP folders er ganske dårlige hvis man har en Linux live cd har tilgang til hele hardisken der ifra Lenke til kommentar
truud2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Konseptet med denne tråden er ganske enkelt. Post gratisprogrammene du bare ikke klarer deg uten. Så alle andre også kan få nytte av de. Legg helst med linker og en kort beskrivelse. Fin tråd, men problemet er kanskje ikke så mye å finne interessant freeware, som å luke ut det, som er malware, eller opptrer som spionvare og avanserte trojanske hester? Selv har jeg tegnet medlemsskap hos nonags , som har gratisapplikasjoner for "alt mellom himmel og jord". Men det er litt vanskelig å finne det man er på jakt etter, da søkemotoren deres er ganske primitiv og gir treff på alle ord og assosiasjoner i søkebegrepene, virker det, som. Men jeg har aldri fått problemer av noe jeg har lastet ned derfra (som medlem kan man laste ned versjoner , som er avluset med anti-virus og anti-spion-programmer, så utfra egne erfaringer hittil kan jeg anbefale nonags Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Alle programmene som legges i denne tråden blir anbefalt av brukerene her på forumet, og tviler på at så mange foreslår malware Listen burde nok være rimelig "safe" ^^ Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 denne tar jeg med i mine innlegg. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Selv har jeg tegnet medlemsskap hos nonags Når jeg skulle laste ned fra de, var det ganske mye klikking og masing om medlemskap til å å være "no nag" i mine øyne... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gratis defrag: Power Defragmenter Info og reivew http://www.softpedia.com/reviews/windows/P...iew-25891.shtml Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vet ikke om det har blitt postet før, men jeg bruker av og til et veldig anvendelig program som heter Convert. Med det kan man konvertere fra det meste til det meste, kilo til pund, kilometer til miles, halvlitere til pints osv ... alle måle-enheter du kan tenke deg Convert Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Google konverterer alt for deg. Penger, for eksempel, bare å skrive 1000NOK to us$ i søkefeltet så får du opp verdien i amerikanske dollar. Man kan til og med skrive inn regneuttrykk, og den gir deg svaret. Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Downloads Genial side! Med masse software downloads. For de som er lat og ikke gidder å finne noe smart xD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er jo en haug med reklamefinansierte programmer, programmer som ikke er gratis, men har prøvetid osv. Har du ikke noen mer konkrete eksempler på helt gratis og reklamefrie programmer som du mener er gode, Orochimaru? Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 i-tunes, hva ellers kan man spille av musikken med? www.apple.com 3703490[/snapback] kan jo bruke VLC media player da Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er jo en haug med reklamefinansierte programmer, programmer som ikke er gratis, men har prøvetid osv. Har du ikke noen mer konkrete eksempler på helt gratis og reklamefrie programmer som du mener er gode, Orochimaru? 8160708[/snapback] Hmm... Kunne jo ta meg tiden senere og prøve å finne noe.... Holder på med masse planlegging og sånt.. Kanskje senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå