mikaelfr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet om et gratis redigeringsprogram for filen mp4? takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Første tråd har nå blitt oppdatert, og det har også nettsiden (http://freesoft.moo.no). PS: Hvis noen gidder å lage et design til siden over, så tar jeg gjerne imot ^^ Lenke til kommentar
mikaelfr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn et innlegg? takk:D Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan du legger inn et innlegg? Du skriver her navnet på programmet, linken til det og en beskrivelse, så legger jeg det til Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er en veldig fin tastekombinasjon kalt Ctrl+F som gjør at man kan søke på en side, eventuelt så er det allerede en søkefunksjon på nettsiden som er nevnt øverst i første tråd MediaMonkey er med, det er bra, og det er gratis 7890045[/snapback] Hehe, jeg prøvde å søke, men fant ut etterhvert at alle lå i skjul. Da prøvde jeg å åpne dem som hørtes riktig ut, men fant ingenting. Så gadd jeg ikke åpne alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her nevnt det før men; jEdit editor er gratis og glimrende! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hei. lurte på om det finnes et prog som ligner på notebook hardware control Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei. Finnes det et program som man kan stille CPU vifta(pluss kabinett vifter), som starter sammen med windows uten å poppe opp? Kabelen til CPU vifta er for kort, så den rekker ikke frem til viftestyingen min Som f.eks Cool n' Quiet for AMD, men siden jeg har Intel så trenger jeg et alternativ.. Har Asus hovedkort hvis det har noe å si.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei. Finnes det et program som man kan stille CPU vifta(pluss kabinett vifter), som starter sammen med windows uten å poppe opp? Kabelen til CPU vifta er for kort, så den rekker ikke frem til viftestyingen min Som f.eks Cool n' Quiet for AMD, men siden jeg har Intel så trenger jeg et alternativ.. Har Asus hovedkort hvis det har noe å si.. 7934574[/snapback] http://www.majorgeeks.com/download337.html Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei. Finnes det et program som man kan stille CPU vifta(pluss kabinett vifter), som starter sammen med windows uten å poppe opp? Kabelen til CPU vifta er for kort, så den rekker ikke frem til viftestyingen min Som f.eks Cool n' Quiet for AMD, men siden jeg har Intel så trenger jeg et alternativ.. Har Asus hovedkort hvis det har noe å si.. 7934574[/snapback] http://www.majorgeeks.com/download337.html 7934606[/snapback] SpeedFan funket ikke fint for meg Den ville ikke sette ned hastigheten på noen av viftene mine... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Krever en del konifurering og litt lesing (RTM). Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 FrapsEt relativt bra program til: FPS visning i spill, Benchmarks, screenshots og video opptak fra spill. Et alternativ til FRAPS er Growler Guncam Dette funker på langt flere spill, men viser ikke fps og er ikke like lett å bruke. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Krever en del konifurering og litt lesing (RTM). 7935398[/snapback] Jeg fikk det fortsatt ikke til.. Det finnes vel alternativer til Speed Fan? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det finnes vel alternativer til Speed Fan? 7950698[/snapback] Hva med kabel forlenger? http://www.microplex.no/category.aspx?cat=533&mcat=c533 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det finnes vel alternativer til Speed Fan? 7950698[/snapback] Hva med kabel forlenger? http://www.microplex.no/category.aspx?cat=533&mcat=c533 7951086[/snapback] Jaja.. Vet det.. Men jeg skal ikke bestille noe derifra på en stund.. Så jeg trenger et midlertidig alternativ.. Lenke til kommentar
gardso Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan SpeedFan styre viftene helt manuelt, uten å i tenke på verken hd/cpu/gpu- temperatur? Altså å f.eks. la alle viftene være stille med 60 grader på cpu? Eller vil den uansett konfigurering la cpu automatisk bestemme? Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva med nedlastingsprogrammet eMule? eMule-project Bruker det ganske ofte, enkelt i bruk og finner det jeg leter etter. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Asus leverer da egen programvare for å styre viftehastighet. Se på cd-en som følgte med. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Asus leverer da egen programvare for å styre viftehastighet. Se på cd-en som følgte med. 7956466[/snapback] Ja. Men det suger og vil ikke skru ned hastigheten Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 FolderAccess Setter passord på mapper eller filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå