kvase Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 IE7 i norsk utgave (bokmål) kan lastes ned fra linken under: http://www.microsoft.com/downloads/details...30-081805B2F90B Lenke til kommentar
Exiqui Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Winrar Endret 26. desember 2006 av Exiqui Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Winrar 7579003[/snapback] Tøv. Winrar er IKKE gratis. Bare se på prislisten. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Winrar 7579003[/snapback] Tøv. Winrar er IKKE gratis. Bare se på prislisten. 7581315[/snapback] Det er mer eller mindre gratis, det er som mirc. det står det går ut etter 40(?) dager, men man kan fortsatt bruke det. Uansett er 7-zip file managet mye bedre enn winrar Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Må nesten nevne TUGZip som er et av de bedre komprimeringsprogrammene. http://www.tugzip.com/ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er nok nevnt, men sverger selv til IZArc Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Herlig tråd, ordentlig system på sakene i første post! Quintessential Player må med på listen! Beste musikkspilleren! Eneste ufordelen er at den ikke har bibliotek. Noen som vet om noen bra mediabibliotekprogrammer? Liker ikke Winamp fordi man ikke kan sortere etter genre, iTunes er så mye kødd (bl.a. fordi den flytter på filer, reklamerer for webshoppen dens og flere jeg kjenner har våknet opp til et tomt bibliotek!). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 MediaMonkey er bra Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mediamonkey var ganske bra, men prøvde musikCube og er veldig fornøyd! Kan settes opp akkurat slik jeg vil ha den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg ser at Spacemonger 1.4 ikke har kommet med i første innlegg. Det er glimrende til å få oversikt over harddisken. NB. Kun gamle v1.4 er gratis. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Simen1; Fortsatt fornøyd med FastStone Image Viewer? (Har det installert, men sverger fortsatt, som alltid, til ACDSee, så jeg har ikke fått utforsket det SÅ mye..) Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Simen1; Fortsatt fornøyd med FastStone Image Viewer? 7611658[/snapback] Jeg er i alle fall blitt glad i FastStone... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Simen1; Fortsatt fornøyd med FastStone Image Viewer?7611658[/snapback] Svært fornøyd! Skulle bare ønsket jeg hadde oppdaget det lenge før. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mine innlegg. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
maxM Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kom over www.giveawayoftheday.com som gir bort lisenser til programmer. Det er ett nytt program hver dag, og du har 24-timer på å laste det ned å activere det før det kommer ett nytt. Det er ikke snakk om store programmer som koster masse penger, men i ny og en er det virkelig nyttige programmer som dukker opp. Håper denne blir lagt fram på forsiden siden dette er en virkelig nyttig side Lenke til kommentar
Hans Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Kom over www.giveawayoftheday.com som gir bort lisenser til programmer. Det er ett nytt program hver dag, og du har 24-timer på å laste det ned å activere det før det kommer ett nytt.Det er ikke snakk om store programmer som koster masse penger, men i ny og en er det virkelig nyttige programmer som dukker opp. Håper denne blir lagt fram på forsiden siden dette er en virkelig nyttig side 7678973[/snapback] Jess, det er en fin side, men den har allerede vært nyhet på hw.no her. Edit: Ahh, skjønte nå at du mente at den skulle komme i første post, og ikke på hw.no. Isåfall er jeg helt enig Endret 9. januar 2007 av godspeed84 Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Orker ikke og se gjennom alle programmene, jeg har prøvd notebook hardware controll men er ikke helt forøyd med det, mente og ha sett et programm som lar deg velge nøyaktig hva slags cpu clock du skal ha, vifte hastighet osv Lenke til kommentar
gardso Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Selv er jeg fornøgd med Notebook Hardware Control. Men viss noen kan linke til ett program der du kan velge viftehastighet, vil jeg gjerne ha linken straks Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Notebook Hardware Control sier at CPU temp. er 21 grader, men Everest sier den er 40 grader (som sikkert er det riktige.) Hvorfor viser Hardware control feil, og er det noe man kan gjøre med det? Lenke til kommentar
gardso Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Viss du har Dual Core bør du kanskje laste ned patchen for det. Kan ikke komme på noe annet. Direkte link for nedlasting: http://samsung.schwippi.de/files/nhc_Core2Duo.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå