Akvarius Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som kjenner til eit gratis Wipe program? Som legger inn 1'ere eller 0'ere på hdd x-antall ganger?? elns. Lenke til kommentar
tkterje Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Et program som er genialt for deling av filer med venner i enkelt grensesnitt. (istedet for ftp og lign.) Tribalweb Finnes i gratisversjon + kjøpeversjon med utvidetede funksjoner Lenke til kommentar
steinrk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Prøv Eraser - http://www.heidi.ie/eraser/default.php Noen som kjenner til eit gratis Wipe program?Som legger inn 1'ere eller 0'ere på hdd x-antall ganger?? elns. 7506188[/snapback] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Notebook Hardware Control fant jeg ikke i listen? http://www.pbus-167.com/ Dette er noe jeg bruker på alle bærbare maskinene min. Det overvåker konstant disk SMART status, og HD og CPU temp og CPU hastighet. Du kan også stille CPU hastigheten manuelt fra windows. i tillegg kan du still inn forskjellige CPU profiler for batteri og AC, så du kan for eks stille inn så den aldri går over 750Mhz når den er på batteri for å spare strøm. dette hjelper den også å holde seg kjøligere, noe som kan være viktig for de som er veldig plaget av viftestøy på maskinen. i tillegg har du batteri-måler på oppgavelinjen som viser gjennværende batteritid enten i tid eller i %, og du kan også hele tiden se hvor mange watt maskinen trekker av batteriet, eller lader med når den er koblet til strøm. OBS! VISTA er fremdeles ikke støttet! Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Source-navigator(snavigator) er et genialt verktöy for alle som holder på med en eller annen form for programmering. Kan ikke beskrive det kort, men muligheten er så mange, og enkle, at enhver programmerer vil ha nytte av dette. http://sourceforge.net/projects/sourcenav Lenke til kommentar
G Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror kanskje denne hadde gjort seg som sticky jeg. Begynner jo å bli en del programmer her, og det er mange som kan hente tips herfra. Inkludert meg. 3716195[/snapback] Hvis den skal være sticky så synes jeg at den som startet innlegget også må følge opp og ikke la tråden gå i glemmeboken. Det hadde kanskje vært på sin plass å kanskje utheve nyhetene i Bold eller med farge eller noe sånn, for så å fjerne "uthevelsen" etter f.eks. 14 dagers tid. Da kan en raskt se innom titt og ofte for å få med seg det siste nye på en kjapp og enkel måte. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ikke glem HLSW og ffdshow http://hlsw.net http://ffdshow.sf.net ffdshow er det ulimate codecen, gjør alt! og hlsw er game server admin sin beste venn Lenke til kommentar
hallegyn Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lite program for å sleppe å fomle med startmenyen. launchit NOW! (Legg det inn med tastekombinasjonen <ctrl>+<shift>+< ) Samme på ein litt anna måte, genialt og lett å bruke: Find And Run Robot . Krev lisensnøkkel (som er gratis) Eit av dei betre screenshot-programma: Screenshot captor Krev lisensnøkkel (som er gratis) Elles er det veldig mykje bra på donationcoder.com, men det krev (gratis) lisensnøkkel. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis den skal være sticky så synes jeg at den som startet innlegget også må følge opp og ikke la tråden gå i glemmeboken. Det hadde kanskje vært på sin plass å kanskje utheve nyhetene i Bold eller med farge eller noe sånn, for så å fjerne "uthevelsen" etter f.eks. 14 dagers tid. Da kan en raskt se innom titt og ofte for å få med seg det siste nye på en kjapp og enkel måte. 7507118[/snapback] Heisann Jeg har sagt for et par sider siden at jeg er i England for oeyeblikket, og ikke har mulighet til aa oppdatere posten... Det kommer jeg derimot til aa gjoere innen uken da jeg kommer hjem i morgen Det aa utheve kun visse elementer kommer jeg nok ikke til aa gjoere da det blir alt for mye jobb.. Dessuten maatte jeg hatt en god maate aa finne ut naar jeg la ut hver enkelt program for aa finne ut naar det ikke skulle vaert Bold lengre.. Denne traaden var forresten Sticky en god stund, helt til som S1men sa, hele Programvareforumet ble ryddet opp i Jonhoo Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har et tips til førsteposten. Da den allerede er delt opp i kategorier, kan hver kategori legges i en sjult tekst/spoiler, slik at den blir mindre? Da kan det bli lettere å finne frem, fordi man slepper å bla 100 meter nedover før man kommer til riktig kategori. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) http://www.extractnow.com - pakk opp en drøss med kataloger som inneholder rarfiler. har oppdaga en bug til nå, og det er at programmet avslutter/kræsjer når man legger inn en katalog som inneholder rar filer med feil... men da er det jo bare å finne den defekte rarfila og fikse saken, evt. å utelate katalogen med kaputt rarfil.. Endret 16. desember 2006 av Joffer Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 FlashMute Genialt program til å mute flashreklamer! Lenke til kommentar
Rakken Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Foobar2000 - Veldig ryddig og enkel musikkspiller som er veldig konfigurerbar med plugins i haugetall. Bruker mindre resursser enn winamp. http://www.foobar2000.org/ Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Da har foerste post endelig blitt oppdatert igjen Nettsiden har også blitt oppdatert Endret 18. desember 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Da har foerste post endelig blitt oppdatert igjen Nettsiden har også blitt oppdatert 7529956[/snapback] Ser bra ut. Men du kunne ikke uthevet linkene enda mer? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Foxit Reader - alternativ til Adobe, bare MYE raskere Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ser bra ut. Men du kunne ikke uthevet linkene enda mer? 7550619[/snapback] Det har naa blitt gjort Jon Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hvem program burde jeg bruke til mailen min? har pop. Bruker Thunderbird men irriterer meg at jeg ikke kan ha den i trayen og få en beskejd hver gang en mail kommer.. Kanskje noe hjelp der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) hvem program burde jeg bruke til mailen min? har pop. Bruker Thunderbird men irriterer meg at jeg ikke kan ha den i trayen og få en beskejd hver gang en mail kommer.. Kanskje noe hjelp der? Hvem hva? Thunderbird i tray funker flott det, søk etter en extension kalt "MinimizeToTray" EDIT: Bruker samme extension til Firefox, meget praktisk. Endret 25. desember 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hvem program burde jeg bruke til mailen min? har pop. Bruker Thunderbird men irriterer meg at jeg ikke kan ha den i trayen og få en beskejd hver gang en mail kommer.. Kanskje noe hjelp der? Hvem hva? Thunderbird i tray funker flott det, søk etter en extension kalt "MinimizeToTray" EDIT: Bruker samme extension til Firefox, meget praktisk. 7576029[/snapback] ah, herlig noen måte jeg kan også fikse sånn at jeg får opp en liten melding hver gang jeg får mail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå