Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare få anbefale Mps Php Designer.

Dette programmet er jo for folk som driver med php scripting, og det er en drøm.

Det har innebygget ftp-klient, som gjør det lett og laste opp og ned filer. Tabs, highlighting for C++, php, SQL, css, HTML og you name it:P Og mye annet! Anbefales på det sterkeste!

 

"“Super fast PHP IDE with many features. I think this one could be one of the biggest in the short future.... so keep your eye on it!!” by php-editors.com"

Lenke til kommentar

Det er ett vesentlig program som av en eller annen grunn ikke har kommet med i tråden. Gnome Partition Editor. Dette er et partisjonsverktøy som har minst like mye funksjonalitet som Partition Magic.

 

Har en tråd hvor jeg beskriver programmet her. Det er ikke mange dagene siden jeg testet programmet første gangen.

 

[edit]

Virker som om gparted ikke kan redusere en partisjon ved å endre begynnelsen på den.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Hvor skal jeg legge til pluginen/addonen? :confused:

6384250[/snapback]

du skal ikke legge den noe sted.... når du dobbelklikker så vil FF instalere den direkte....men det krever jo at du bruker firefox :thumbup:

6385587[/snapback]

Jeg innstallerte den veldig mange ganger. Men den virka jo ikke :cry::cry:

Lenke til kommentar

Det koster spenn hvis du vil ringe til hus-telefoner (SkypeOut) eller at hustelefoner kan ringe til deg (SkypeIn) og så koster telefonsvarer til skype også penger (Skype Voicemail)....det koster penger. Resten er vel gratis etter det jeg vet ;):)

 

mvh neadii :)

 

edit: Ja, du må registrere deg for å kunne ringe til andre pc'er. Enklere sagt må du registrere deg for å kunne bruke Skype's tjenester. ;)

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...