Beatnut Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nytt forslag til lista: SpamBayes - Den beste anti-spam filteret til outlook (og noen andre progs og..) jeg har prøvd. Funker faktisk og lærer etter hvert. veldig bra på å skille mellom spam og dine egne mail. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har ikke sett Folder Size nevt i denne listen. (ikke fått lest hele, men prøvde søkefunksjonen) "Folder Size for Windows adds a new column to the Details view in Windows Explorer. The new column shows not only the size of files, but also the size of folders." Programmet fant jeg forresten her, i add-on seksjonen til Nlite, et program som lar deg skjære bort alt du ikke trenger før du installerer windows. Takk for kjempebra tiltak!! J. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Savner musikCube på lista . Ser ingen grunn til at den ikke er der. Open source og greier, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tar noen av de alternative MSN-programmene mindre kapasitet enn f.eks. MSN Messenger og Live Messenger? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Hva mener du med minre kapasitet? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hva mener du med minre kapasitet? 6295025[/snapback] Mindre RAM, basically. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 er garantert sagt før. men vil bare ha det her. Firefox Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Firefox ligger allerede i første post... Ingen av MSN klientene tar spesielt mye RAM... På min boks tar MSN Messenger med Messenger Plus! rundt 27MB, noe som ikke er spesielt mye på et standard oppsett... Vet ikke hvor mye alternativer som aMSN og Trillian bruker jeg, men det er vel noe mindre... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Firefox ligger allerede i første post... Ingen av MSN klientene tar spesielt mye RAM... På min boks tar MSN Messenger med Messenger Plus! rundt 27MB, noe som ikke er spesielt mye på et standard oppsett... Vet ikke hvor mye alternativer som aMSN og Trillian bruker jeg, men det er vel noe mindre... 6295121[/snapback] Da er det ikke så farlig. Takk for svar. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Filzip <- altspisende flott komprimeringsprogram som hvertfall før har vært gratis.. Vet ikke om det er det lengre, men regner med det. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) GrabClipSave linken funker ikke lengere. Får bare opp følgende melding når jeg trykker på den: This site is offline.Thanks to the great morons of the poopheads over in Chile... some folx called bejond or something like that: this site is offline (probably for good). Thank you for your attention. Edit: er det noen som kan anbefale et godt alternativ som funker på samme måte? Eller kanskje noen har gcs filen liggende fra tidligere? Endret 12. juni 2006 av valentino Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 GrabClipSave linken funker ikke lengere. Får bare opp følgende melding når jeg trykker på den: This site is offline.Thanks to the great morons of the poopheads over in Chile... some folx called bejond or something like that: this site is offline (probably for good). Thank you for your attention. Edit: er det noen som kan anbefale et godt alternativ som funker på samme måte? Eller kanskje noen har gcs filen liggende fra tidligere? 6296101[/snapback] Gadwin Printscreen er vel minst like bra og prammet finnes på lista. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 GrabClipSave linken funker ikke lengere. Får bare opp følgende melding når jeg trykker på den: This site is offline.Thanks to the great morons of the poopheads over in Chile... some folx called bejond or something like that: this site is offline (probably for good). Thank you for your attention. Edit: er det noen som kan anbefale et godt alternativ som funker på samme måte? Eller kanskje noen har gcs filen liggende fra tidligere? 6296101[/snapback] Gadwin Printscreen er vel minst like bra og prammet finnes på lista. 6297129[/snapback] Jeg prøvde ett par forskjellige printscreens-programmer som jeg fant på snapfiles.com, men det som jeg syntes var det beste av de var Gadwin Printscreen. Du kan tilpasse Gadwin til akkurat sånn som du vil ha det med alternative hurtigknapper, valgfritt om du vil lagre direkte i ett spesifikt format, forhåndsvisning, bestemt område osv. Masse masse muligheter. Anbefaler å prøve det. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 SIW er et musthave! http://www3.sympatico.ca/gtopala/ Trenger ikke å installeres en gang! Kastet ut everest straks jeg fant dette. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 SIW er et musthave! http://www3.sympatico.ca/gtopala/ Trenger ikke å installeres en gang! Kastet ut everest straks jeg fant dette. 6311803[/snapback] hva slags prog er det? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er det program fom finner ut "alt" om maskinen din. Hardware, software, passord som er lagret, konfigurasjon, versjoner av alt mulig, oppstartsfiler..... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er det program fom finner ut "alt" om maskinen din. Hardware, software, passord som er lagret, konfigurasjon, versjoner av alt mulig, oppstartsfiler..... 6313539[/snapback] genialt Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg har litt lyst på et program jeg kan se på tv på! Noen tips? Har TvNoo eller hva det heter.. Men kan være flere og bedre der ute.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det finnes et som heter TVKoo også, vet ikke hvordan dette er i forhold til TVNoo.. anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå