Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett Folder Size nevt i denne listen. (ikke fått lest hele, men prøvde søkefunksjonen)

 

"Folder Size for Windows adds a new column to the Details view in Windows Explorer. The new column shows not only the size of files, but also the size of folders."

 

Programmet fant jeg forresten her, i add-on seksjonen til Nlite, et program som lar deg skjære bort alt du ikke trenger før du installerer windows.

 

 

Takk for kjempebra tiltak!!

 

J.

Lenke til kommentar

Firefox ligger allerede i første post... :)

 

Ingen av MSN klientene tar spesielt mye RAM...

På min boks tar MSN Messenger med Messenger Plus! rundt 27MB, noe som ikke er spesielt mye på et standard oppsett...

 

Vet ikke hvor mye alternativer som aMSN og Trillian bruker jeg, men det er vel noe mindre...

Lenke til kommentar
Firefox ligger allerede i første post... :)

 

Ingen av MSN klientene tar spesielt mye RAM...

På min boks tar MSN Messenger med Messenger Plus! rundt 27MB, noe som ikke er spesielt mye på et standard oppsett...

 

Vet ikke hvor mye alternativer som aMSN og Trillian bruker jeg, men det er vel noe mindre...

6295121[/snapback]

 

Da er det ikke så farlig. Takk for svar. :)

Lenke til kommentar

GrabClipSave linken funker ikke lengere. Får bare opp følgende melding når jeg trykker på den:

 

This site is offline.

Thanks to the great morons of the poopheads over in Chile... some folx called bejond or something like that: this site is offline (probably for good).

Thank you for your attention.

 

 

Edit: er det noen som kan anbefale et godt alternativ som funker på samme måte? Eller kanskje noen har gcs filen liggende fra tidligere?

Endret av valentino
Lenke til kommentar
GrabClipSave linken funker ikke lengere. Får bare opp følgende melding når jeg trykker på den:

 

This site is offline.

Thanks to the great morons of the poopheads over in Chile... some folx called bejond or something like that: this site is offline (probably for good).

Thank you for your attention.

 

 

Edit: er det noen som kan anbefale et godt alternativ som funker på samme måte? Eller kanskje noen har gcs filen liggende fra tidligere?

6296101[/snapback]

 

Gadwin Printscreen er vel minst like bra og prammet finnes på lista.

Lenke til kommentar
GrabClipSave linken funker ikke lengere. Får bare opp følgende melding når jeg trykker på den:

 

This site is offline.

Thanks to the great morons of the poopheads over in Chile... some folx called bejond or something like that: this site is offline (probably for good).

Thank you for your attention.

 

 

Edit: er det noen som kan anbefale et godt alternativ som funker på samme måte? Eller kanskje noen har gcs filen liggende fra tidligere?

6296101[/snapback]

 

Gadwin Printscreen er vel minst like bra og prammet finnes på lista.

6297129[/snapback]

Jeg prøvde ett par forskjellige printscreens-programmer som jeg fant på snapfiles.com, men det som jeg syntes var det beste av de var Gadwin Printscreen. Du kan tilpasse Gadwin til akkurat sånn som du vil ha det med alternative hurtigknapper, valgfritt om du vil lagre direkte i ett spesifikt format, forhåndsvisning, bestemt område osv. Masse masse muligheter. Anbefaler å prøve det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...