Jonhoo Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det ligger i første post, eller på http://freesoft.moo.no .... Heter Image Resizer Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hei. 1. noen som hvet om program som kan gi mp3 filer navn etter navn på sang(id3 tagg) f.eks. sanger man har henta fra en ipod heter "wxzo.mp3"(eller no sont) å så vil jeg ha ordentlige navn.. vet det er mulig å gjøre dette manuelt men det tar for mye tid på noen tusen sanger.. 2. program som sorterer musikk i mapper etter artist -> album -> sang (eller lingnene) håper på svar 6228016[/snapback] ingen som hvet? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 MediaMonkey vil løse problemet ditt Bowman. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei, er det noen som vet om et program jeg kan bruke til å tegne en skisse av rommet mitt? Jeg vil sende denne skissen til et eller annet firma som kan hjelpe meg å planlegge/møblere rommet mitt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 @prostoman: Google ShetchUp Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hei. 1. noen som hvet om program som kan gi mp3 filer navn etter navn på sang(id3 tagg) f.eks. sanger man har henta fra en ipod heter "wxzo.mp3"(eller no sont) å så vil jeg ha ordentlige navn.. vet det er mulig å gjøre dette manuelt men det tar for mye tid på noen tusen sanger.. 2. program som sorterer musikk i mapper etter artist -> album -> sang (eller lingnene) håper på svar 6228016[/snapback] MusicBrainz Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei, er det noen som vet om et program jeg kan bruke til å tegne en skisse av rommet mitt? Jeg vil sende denne skissen til et eller annet firma som kan hjelpe meg å planlegge/møblere rommet mitt. 6247965[/snapback] du finner et utvalg her http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002586 Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, jeg trenger et enkelt 3d animierings programm, finnes det? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 http://freesoft.moo.no/?search=3d Se nr 2 der Ligger også i første post Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 er det blender du mener? for det skjønner jeg ikke en dritt av Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Forslag til gratis og meget bra gule lapper-program er Stickies. Jeg liker det fordi det er enkelt, ikke for mye fancy funksjoner samtidig som de viktigste er der. Den fyller funskjonen sin, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som vet om et program som kan justere høytalerne i 5.1 hver for seg?Trenger det til mitt 5.1 anlegg, sitter langt framme i rommet (PC) og høytalerne forran overdøver de bak. helst gratis selvfølgelig. 6238046[/snapback] Det skal veare slik. HOyttalerene bak skal nesten stA pA lik linje med hode ditt, mens fronten skal veare lenger borte. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, jeg mener og huske at jeg så et lyd avspillings programm med karaoke funksjon, noen som vet hva den hetter? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) trenger et prog som kan konvertere .png filer til .ico filer NVM fant Endret 6. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 er det blender du mener? for det skjønner jeg ikke en dritt av 6252195[/snapback] 3D animasjon er ikke enkelt... Lese en guide først? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hadde det vært mulig/ en ide å legge små ikoner foran hvert program på listen som viste hvilke OS det finnes versjoner til? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Heh, hvis du vil gå gjennom alle 214 programmene og legge på riktige bilder til alle sammen så be my guest, jeg kan sende deg koden til posten tilogmed ^^ Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heh, hvis du vil gå gjennom alle 214 programmene og legge på riktige bilder til alle sammen så be my guest, jeg kan sende deg koden til posten tilogmed ^^ 6258202[/snapback] Det kan jeg godt. Er ikke redd for å bidra litt jeg og. Bare at jeg sikkert ikke får tatt alle på en dag, men det regner jeg med går greit? Og at det heretter blir lagt til på nye programmer når de dukker opp? Gi meg koden så skal jeg fikse noen små gif'er og legge de til der jeg finner ut hva som er støttet og ikke. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 GrabClipSave linken funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå