Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.

 

 

1.

noen som hvet om program som kan gi mp3 filer navn etter navn på sang(id3 tagg)

 

f.eks. sanger man har henta fra en ipod heter "wxzo.mp3"(eller no sont) å så vil jeg ha ordentlige navn..

 

vet det er mulig å gjøre dette manuelt men det tar for mye tid på noen tusen sanger..

 

2.

program som sorterer musikk i mapper etter artist -> album -> sang (eller lingnene)

 

håper på svar

6228016[/snapback]

 

ingen som hvet?

Lenke til kommentar
hei.

 

 

1.

noen som hvet om program som kan gi mp3 filer navn etter navn på sang(id3 tagg)

 

f.eks. sanger man har henta fra en ipod heter "wxzo.mp3"(eller no sont) å så vil jeg ha ordentlige navn..

 

vet det er mulig å gjøre dette manuelt men det tar for mye tid på noen tusen sanger..

 

2.

program som sorterer musikk i mapper etter artist -> album -> sang (eller lingnene)

 

håper på svar

6228016[/snapback]

 

MusicBrainz

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om et program som kan justere høytalerne i 5.1 hver for seg?

Trenger det til mitt 5.1 anlegg, sitter langt framme i rommet (PC) og høytalerne forran overdøver de bak. helst gratis selvfølgelig.

6238046[/snapback]

Det skal veare slik. HOyttalerene bak skal nesten stA pA lik linje med hode ditt, mens fronten skal veare lenger borte.

Lenke til kommentar
Heh, hvis du vil gå gjennom alle 214 programmene og legge på riktige bilder til alle sammen så be my guest, jeg kan sende deg koden til posten tilogmed ^^

6258202[/snapback]

Det kan jeg godt. :)

Er ikke redd for å bidra litt jeg og.

Bare at jeg sikkert ikke får tatt alle på en dag, men det regner jeg med går greit?

Og at det heretter blir lagt til på nye programmer når de dukker opp?

Gi meg koden så skal jeg fikse noen små gif'er og legge de til der jeg finner ut hva som er støttet og ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...