Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han tenker nok mer på et program som tar screenshot, men lagrer det automatisk et sted på disken, uten å måtte lime inn i Paint osv.

6117761[/snapback]

Ja, let i første post da vell. Trykk CTRL+F og søk etter Printscreen.

 

:roll:

6118260[/snapback]

Isteden for at du bruker to poster på å bitche around, så heller gi et hjelpene svar. Hvorfor skal noen andre hjelpe deg da i en annen sammenheng?

Lenke til kommentar
Han tenker nok mer på et program som tar screenshot, men lagrer det automatisk et sted på disken, uten å måtte lime inn i Paint osv.

6117761[/snapback]

Ja, let i første post da vell. Trykk CTRL+F og søk etter Printscreen.

 

:roll:

6118260[/snapback]

Isteden for at du bruker to poster på å bitche around, så heller gi et hjelpene svar. Hvorfor skal noen andre hjelpe deg da i en annen sammenheng?

6120746[/snapback]

Sorry da. Det første jeg gjør før jeg spør om noe på forumet er å lete selv, finner jeg ikke svaret, spør jeg. Jeg var en smule krass i tonen slik at ikke bare du, men også andre kan titte litt i første post før de spør ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vil gjerne at 2 progs legges til

 

uTorrent: Kanskje det beste og i alle fall det mest anerkjente bittorrent programmet blant f eks *fjernet* og *advarsel utdelt*.

 

VentriloMIX 0.5: En pakke med alle versjonene av Ventrilo og Teamspeak 2 samlet i 1 program.

6193727[/snapback]

den siste er veldig smart, men den øverste burde du kansje ha tenkt litt over :tease:

 

 

Bayden slickrun: er et program som er nesten det samme som kjør, men det er hot key til det og du kan legge inn egne komandoer til programmer, mapper eller nett steder

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Program 1)

Er du lei av å måtte klikke deg i hjel når du skal velge katalog som du bruker mye når du skal lagre en fil? Da er:

dirkey

løsningen. Du legger til favoritt kataloger som du vet du bruker mye, og neste gang du får opp "lagre" boksen i et program så får du liste med favoritt katalogene ved å høyreklikke og du sparer deg mange klikk og leting nedover lista til utforsker!

 

Program 2)

Har du mange bilder som du gjerne skulle delt på nett eller mail men tiltak da de må krympes fra flere mb til noen få kb en for en? Da er windows

Image Resizer et veldig enkelt og greit program. Du får et ekstra valg når du høyereklikker på et bilde® i XP som heter resize pictures. Så da er det bare å velge mange bilder på en gang, høyreklikke så får du ferdig komprimerte bilder med navnet de hadde bare at det ender med -small.

 

PS 1) Legger trådstarter fortsatt til program som blir foreslått på første siden? Synes det er en del gode program som ikke har blitt lagt til, men forstår dersom trådstarter ikke har tid, men håper han leser igjennom og gjør det en helg, ferie.

 

PS 2) En del program som er feilplassert når det gjelder kategoriene hvilken kategori de hører under. Hadde notert det et sted men mistet det, skal se om jeg går igjennom en gang senere og gjør trådstarter en tjeneste ved å liste dem opp, eller så kan noen andre godt gjøre det. Ellers forsatt en virkelig bra tråd dette.

Lenke til kommentar

hei.

 

 

1.

noen som hvet om program som kan gi mp3 filer navn etter navn på sang(id3 tagg)

 

f.eks. sanger man har henta fra en ipod heter "wxzo.mp3"(eller no sont) å så vil jeg ha ordentlige navn..

 

vet det er mulig å gjøre dette manuelt men det tar for mye tid på noen tusen sanger..

 

2.

program som sorterer musikk i mapper etter artist -> album -> sang (eller lingnene)

 

håper på svar

Lenke til kommentar

:thumbup:

Uninstall Tool

Lite og raskt verktøy for å avinstallere programvare i Windows. Erstatter det meget trege kontrollpanelverktøyet for dette som følger med operativsystemet.

Verktøyet kan også vise skjulte oppføringer, oppdateringer og hvor mye plass installerte programmer krever. Skriver brukeren i grensesnittet, filtreres listen over de installerte programmene. Det er i tillegg snarveier til registeroppføringer og i noen tilfeller nettstedet til programvareutgiveren. Hele oversikten over installert programvare kan eksporteres til en HTML-fil. :

 

http://www.crystalidea.com/?action=show_page&name=utool

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...