kvase Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 en video som illustrerte veldig bra hvordan internett er oppbygd. http://www.warriorsofthe.net/movie.html Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Han tenker nok mer på et program som tar screenshot, men lagrer det automatisk et sted på disken, uten å måtte lime inn i Paint osv. 6117761[/snapback] Ja, let i første post da vell. Trykk CTRL+F og søk etter Printscreen. 6118260[/snapback] Isteden for at du bruker to poster på å bitche around, så heller gi et hjelpene svar. Hvorfor skal noen andre hjelpe deg da i en annen sammenheng? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kan noen henvise meg til noen bra programmer som kan måleden reele hastigheten på USB? Feks måle overføringshastigheten fra pc`en til en Mp3 spiller? På forhånd takk 6106913[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Han tenker nok mer på et program som tar screenshot, men lagrer det automatisk et sted på disken, uten å måtte lime inn i Paint osv. 6117761[/snapback] Ja, let i første post da vell. Trykk CTRL+F og søk etter Printscreen. 6118260[/snapback] Isteden for at du bruker to poster på å bitche around, så heller gi et hjelpene svar. Hvorfor skal noen andre hjelpe deg da i en annen sammenheng? 6120746[/snapback] Sorry da. Det første jeg gjør før jeg spør om noe på forumet er å lete selv, finner jeg ikke svaret, spør jeg. Jeg var en smule krass i tonen slik at ikke bare du, men også andre kan titte litt i første post før de spør Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Kan noen henvise meg til noen bra programmer som kan måleden reele hastigheten på USB? Feks måle overføringshastigheten fra pc`en til en Mp3 spiller? På forhånd takk 6106913[/snapback] Ingen som vet? 6130242[/snapback] Ække gratis men... http://www.usbfireinfo.com/ EDIT: Et til http://www.aggsoft.com/usb-port-monitor.htm Endret 18. mai 2006 av zjulik Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det finnes vel et program som kan filme alt som skjer på skjermen? Fraps går vel bare an i spill...? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det finnes vel et program som kan filme alt som skjer på skjermen? Fraps går vel bare an i spill...? 6136769[/snapback] camatsia, et eller anna kan brukes til det Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Et lite program som lager automatisk screenshot når trykker på Print Screen? 6117382[/snapback] Siden det er flere på første siden, tillater jeg meg å anbefale Gadwin Print Screen. Har prøvd mange, men dette er det beste, spør du meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Takker Okay Har lastet det ned, og bruker det nå.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Vil gjerne at 2 progs legges til uTorrent: Kanskje det beste og i alle fall det mest anerkjente bittorrent programmet blant f eks *fjernet* og *advarsel utdelt*. VentriloMIX 0.5: En pakke med alle versjonene av Ventrilo og Teamspeak 2 samlet i 1 program. Endret 28. mai 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Vil gjerne at 2 progs legges til uTorrent: Kanskje det beste og i alle fall det mest anerkjente bittorrent programmet blant f eks *fjernet* og *advarsel utdelt*. VentriloMIX 0.5: En pakke med alle versjonene av Ventrilo og Teamspeak 2 samlet i 1 program. 6193727[/snapback] den siste er veldig smart, men den øverste burde du kansje ha tenkt litt over Bayden slickrun: er et program som er nesten det samme som kjør, men det er hot key til det og du kan legge inn egne komandoer til programmer, mapper eller nett steder Endret 28. mai 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Program 1) Er du lei av å måtte klikke deg i hjel når du skal velge katalog som du bruker mye når du skal lagre en fil? Da er: dirkey løsningen. Du legger til favoritt kataloger som du vet du bruker mye, og neste gang du får opp "lagre" boksen i et program så får du liste med favoritt katalogene ved å høyreklikke og du sparer deg mange klikk og leting nedover lista til utforsker! Program 2) Har du mange bilder som du gjerne skulle delt på nett eller mail men tiltak da de må krympes fra flere mb til noen få kb en for en? Da er windows Image Resizer et veldig enkelt og greit program. Du får et ekstra valg når du høyereklikker på et bilde® i XP som heter resize pictures. Så da er det bare å velge mange bilder på en gang, høyreklikke så får du ferdig komprimerte bilder med navnet de hadde bare at det ender med -small. PS 1) Legger trådstarter fortsatt til program som blir foreslått på første siden? Synes det er en del gode program som ikke har blitt lagt til, men forstår dersom trådstarter ikke har tid, men håper han leser igjennom og gjør det en helg, ferie. PS 2) En del program som er feilplassert når det gjelder kategoriene hvilken kategori de hører under. Hadde notert det et sted men mistet det, skal se om jeg går igjennom en gang senere og gjør trådstarter en tjeneste ved å liste dem opp, eller så kan noen andre godt gjøre det. Ellers forsatt en virkelig bra tråd dette. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg er fortsatt regelmessig innom, men har dessverre ikke hatt tid til å oppdatere i det siste.. Skal gjøre det nå til helgen, og da skal både tråd og nettside oppdateres Hadde likt å få den listen Jonhoo Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 trenger et program til regestry rens, skulle ta vekk et program, men så funka det ikke så jeg brukte advanced uninstaller, men programmet er fortsatt i start menyen osv Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Crap Cleaner har vel en reg cleaner. Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hei. 1. noen som hvet om program som kan gi mp3 filer navn etter navn på sang(id3 tagg) f.eks. sanger man har henta fra en ipod heter "wxzo.mp3"(eller no sont) å så vil jeg ha ordentlige navn.. vet det er mulig å gjøre dette manuelt men det tar for mye tid på noen tusen sanger.. 2. program som sorterer musikk i mapper etter artist -> album -> sang (eller lingnene) håper på svar Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Uninstall Tool Lite og raskt verktøy for å avinstallere programvare i Windows. Erstatter det meget trege kontrollpanelverktøyet for dette som følger med operativsystemet. Verktøyet kan også vise skjulte oppføringer, oppdateringer og hvor mye plass installerte programmer krever. Skriver brukeren i grensesnittet, filtreres listen over de installerte programmene. Det er i tillegg snarveier til registeroppføringer og i noen tilfeller nettstedet til programvareutgiveren. Hele oversikten over installert programvare kan eksporteres til en HTML-fil. : http://www.crystalidea.com/?action=show_page&name=utool Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Sånn, da er endelig første post oppdatert igjen, og det er også freesoft siden... Har også fikset noen bugs der.. Jeg har også lagt til en ny kategori: Nytteprogrammer.. Håper dere fortsatt liker tråden Gi gjerne kommentarer på søkesiden Lenke til kommentar
321ToFFe123 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det noen som vet om et program som kan justere høytalerne i 5.1 hver for seg? Trenger det til mitt 5.1 anlegg, sitter langt framme i rommet (PC) og høytalerne forran overdøver de bak. helst gratis selvfølgelig. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei, Noen som har link til hvor jeg kan laste ned et program, husker ikke hva det heter, men det er slik at når du høyreklikker på et bilde så skal det stå på den lista "resize picture" så kan man resize bildet.. hvor stort eller hvor lite man vil ha det. MVH Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå