Spragleknas Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Spamihilator er det beste, letteste og greieste (som jeg har prøvd, vel å merke) anti-spamprogrammet. Hos meg filtrerer det ca 60 spammail pr dag cry.gif Alternativt Spamfighter Lenke til kommentar
xadox Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) no-ip Fast ip eks. thomas.no-ip.com . hvis du har ftp server oppe er det genialt. (Freeware) IrfanView v 3.95 Gratis bildeprogram. Støtter ALLE bilder+++ (Freeware) DU meter Download/Upload måler.. Viser den hvor mye kb man laster ned/opp til hver tid. Koster riktingok men 30 dager trial da Metapad Alternativ til Notepad men MYE bedre (Freeware) Skype Alle vet nok hva det er En liten liste i tillegg til MANGE gode forslag PS: likte den image resizeren Endret 19. februar 2005 av xadox Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 dere burde også skrive om programmene er freeware/shareware o.l.. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Det skal bare være med freeware , så man trenger ikke skrive om det er freeware eller shareware. Står øverst i første tråd... Endret 19. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 her er min liste da: Windows 2000 Beste og mest stabile Windowsen jeg har vært borti. veldig bra. Windows XP denne har jeg bare liggende her til testing av forskjellige ting. NIS 2005 (Norton Internet Security 2005) et av de bedre brannmurene og antivirusprogrammene jeg har prøvd. fjerner det meste av virus. eneste som er synd med dette programmet er at det ikke er noe spyware sjekker i programmet Office 2003 bra office pakken som kan tilfredsstille de fleste krav når det gjelder database, regneark teksbehandling og presentasjoner. Ultraiso verktøy som lar deg lage, pakke ut og konvertere ISO, BIN og IMG filer. (anbefales) Winrar Pakker, arkiverer og pakker ut stortsett det som finnes av pakkeformater. Winamp (2.95) denne kunne jeg ikke klart meg uten. denne er helt fantastisk til å spille av musikk med. Video Lan Client (VLC) spille av filmer og lyd. trenger ikke codecs. beste media playeren jeg har prøvd dMSN Best chatteprogrammet jeg har prøvd. by the way. har mange flere funksjoner enn det MSN har Giant Antispyware et av de bedre Spyware fjerner programmene jeg har prøvd. fjerne masse som ikke Ad-aware fjerner (snakker erfaringer) Ad-aware gjør stortsett det samme som Giant bare at som sagt at Giant fjerner litt mer. alt i alt så fyller disse to programmene hverandre Firefox Desidert den beste Nettleseren jeg har prøvd. denne er helt fantastisk. kjapp og passer fint til mine krav iallefall. PC Alert Måler tempen på CPU og systemet (kan bare brukes på MSI hk) Universal Translator Fin ordbok til oversetting av stortsett det mest av språk. hele programmet er på engelsk så det passer meg godt Easy CD-DA Extractor beste cd og format converteren jeg har prøvd. veldig bra program. det var vel hele lista jeg kommer på nå iallefall. de fleste programmene jeg har ramsa opp nå koster da penger. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) BARE Gratisprogrammer! Står øverst i første post med uthevet skrift...... Edit: Og legg gjerne med linker. Endret 19. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 sorry det gikk visst meg forbi Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det kan skje den beste Gidder du å edite posten din, og bare la gratisprogrammene være igjen? Og legg gjerne med linker Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kan godt gjøre det. eller jeg lager like godt en ny post. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Finnes det ikke flere gode gratisprogrammer? Endret 20. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 må komme med noen fler nå: ATItool, lar deg overklokke skjermkortet ditt på en enkel og grei måte www.techpowerup.com/atitool divX, videoavspillingsprogram, veldig bra. www.divx.com Thunderbird, bedre e-mail program www.mozilla.org Teamspeak, snakkeprogram med mic og sånn www.goteamspeak.com Det var alle for idag Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Gratis versjonen av ScreenHunter er absolutt å annbefale! Et lite kompakt og veldig funksjonelt program til å ta screenshot med! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Link? http://www.wisdom-soft.com/products/screenhunter.htm Kan da umulig være vanskeligere for deg enn for meg å søke på google...? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, men du kunne ha lagt den med når du først la ut posten. Gjør det litt lettere for meg Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Gaim Så lenge du ikke trenger webcam, er gaim _mye_ bedre enn msn. Husk å bruk guification + theme. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 *Oppdatert* Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Lagt til, hadde vært fint om folk skrev beskrivelser også. Ikke for å være vanskelig, men gjør det lettere for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå