Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har freeCommander som ligner ganske så mye på totalcommander. Mener denne skal være gratis. Får korrigere meg hvis jeg tar feil på det punktet da.

 

Har og CodecGuiden som er en samling av diverse codecer, slik som K-Lite Mega Codec Pack, QuickTime Alternative og Real Alternative, +++. Vet at noen av de er nevnt før, men her får man de fleste på en side.

 

Denne siden inneholder masse codecs også.

 

 

 

Ellers må jeg si dette var et godt iniativt. :w00t::thumbs:

Fant mye fint i denne tråden.

 

 

helgis

Lenke til kommentar

Tror han mener at det hadde vært fint dersom man hadde fått til å legge inn alle linkene til programmene som er nevnt i tråden, inn på en egen side, der de var sortert etter bruksområde. F.eks "Antivirus", "Brenneverktøy" osv. Jeg er forresten positiv til idéen.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Tror han mener at det hadde vært fint dersom man hadde fått til å legge inn alle linkene til programmene som er nevnt i tråden, inn på en egen side, der de var sortert etter bruksområde. F.eks "Antivirus", "Brenneverktøy" osv. Jeg er forresten positiv til idéen.

5753177[/snapback]

 

Var det jeg mente ja :yes:

Lenke til kommentar

Sånn, da var masse nye programmer lagt til, og diverse lenker er fikset..

 

UltraISO er også fjernet ettersom det kun var en trial.

 

Fint at folk liker tråden :)

Håper på å få lagt over alt i en database en eller annen gang, må bare finne tiden til det.. Og en enkel måte å få lagt det hele inn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...