Spragleknas Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 SyncToy With new sources of files coming from every direction (such as digital cameras, e-mail, cell phones, portable media players, camcorders, PDAs, and laptops), SyncToy can help you copy, move, and synchronize different directories. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 http://aignes.com/deadlink.htm AM Deadlink - fjerner døde bokmerker (funker på IE, FF og Opera mm.) Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Litt på siden av det folk flest er ute etter, men SA Watch er et program som sjekker nøyaktigheten til din gps-mottaker (som er koblet til pc) over tid. Viser statistikk og grafisk fremstilling av presisjon og avvik... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 finner download på sygate hvor kan man laste det ned henne? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) finner IKKE download på sygate hvor kan man laste det ned henne? 5742364[/snapback] ooops...sorry..e bomma på rediger Endret 12. mars 2006 av dudee Lenke til kommentar
kvase Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 gratis blu ray brenneprogram. AVS Disc Creator Write your data to CD, DVD and Blu-ray Discs quickly and easily using FREE AVS Disc Creator http://www.avsmedia.com/DiscCreator/index.aspx Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Får bare sånn lilla skjer når jeg prøver å spille av film med VLC, aner ikke hva som feiler den. Fungert før, og har testet flere versjoner. Hvilken burde jeg ta istedet? Lenke til kommentar
helgis Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei. Har freeCommander som ligner ganske så mye på totalcommander. Mener denne skal være gratis. Får korrigere meg hvis jeg tar feil på det punktet da. Har og CodecGuiden som er en samling av diverse codecer, slik som K-Lite Mega Codec Pack, QuickTime Alternative og Real Alternative, +++. Vet at noen av de er nevnt før, men her får man de fleste på en side. Denne siden inneholder masse codecs også. Ellers må jeg si dette var et godt iniativt. Fant mye fint i denne tråden. helgis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja her begynner jo å bli mye etterhvert, og mye brukbart. Lurer på om det hadde vært noe å fått lagt alle linkene til disse programmene inn på en egen oversiktside, og systematisert etter bruksområde? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hva mener du? \* Merenn14tegn */ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Tror han mener at det hadde vært fint dersom man hadde fått til å legge inn alle linkene til programmene som er nevnt i tråden, inn på en egen side, der de var sortert etter bruksområde. F.eks "Antivirus", "Brenneverktøy" osv. Jeg er forresten positiv til idéen. Endret 14. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva er det da som er på første side i tråden? Fant forresten ut av problemet mitt, hadde ikke noe med VLC å gjøre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Tror han mener at det hadde vært fint dersom man hadde fått til å legge inn alle linkene til programmene som er nevnt i tråden, inn på en egen side, der de var sortert etter bruksområde. F.eks "Antivirus", "Brenneverktøy" osv. Jeg er forresten positiv til idéen. 5753177[/snapback] Var det jeg mente ja Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Får bare sånn lilla skjer når jeg prøver å spille av film med VLC, aner ikke hva som feiler den. Fungert før, og har testet flere versjoner. Hvilken burde jeg ta istedet? 5746819[/snapback] Tja.. tror jeg ville prøvd å installere Ace Mega codecs pakken feks. Hadde noe lignende problemer engang, og da ble det i orden Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hva er det da som er på første side i tråden? Fant forresten ut av problemet mitt, hadde ikke noe med VLC å gjøre. 5753251[/snapback] Ja, skjønte ikke helt dette... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 xnview er ikke nevn ser jeg. Bildesorteringsprogram med god funksjonalitet http://www.xnview.com/ Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Sånn, da var masse nye programmer lagt til, og diverse lenker er fikset.. UltraISO er også fjernet ettersom det kun var en trial. Fint at folk liker tråden Håper på å få lagt over alt i en database en eller annen gang, må bare finne tiden til det.. Og en enkel måte å få lagt det hele inn Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Flott, men du har glemt MusicBrainz! Dette er et "must" for å tagge MP3! http://musicbrainz.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå