Ed Hunter Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Syns at det burde være merket de programmene som kun er trial-versjoner (eller på noe måte reduserte funksjoner), og ikke gratis fullversjon. F.eks. Ultra ISO. 5541773[/snapback] Støttes. Håper det kan ordnes. Uansett ein veldig bra ressurs dette. Eg bruker ofte denne sida etter eg har formatert til å finne gode program, kan kanskje vere nyttig for andre og. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Syns at det burde være merket de programmene som kun er trial-versjoner (eller på noe måte reduserte funksjoner), og ikke gratis fullversjon. F.eks. Ultra ISO. 5541773[/snapback] Støttes. Håper det kan ordnes. Uansett ein veldig bra ressurs dette. Eg bruker ofte denne sida etter eg har formatert til å finne gode program, kan kanskje vere nyttig for andre og. 5541991[/snapback] Alle programmene i denne linken SKAL være freeware og IKKE trial. Hvis trial (dvs shareware) er opplistet. bør disse fjernes. Ellers vil mange gratisprogrammer ha en "storebror" som har flere funksjoner og koster penger, men så lenge det ikke er begrensninger på "lillebror" er det dette programmet som anbefales... Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) CPU Burn-inDette programmet tyner prosessoren max. Et må-ha program når man skal overklokke. Kanskje litt OT: Hvor lenge bør testen være?? Endret 5. februar 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Her et et program til som ikke er listet opp: Blender. Klippet fra siden: Blender is the open source software for 3D modeling, animation, rendering, post-production, interactive creation and playback. Available for all major operating systems under the GNU General Public License. Nå skal det sies at jeg ikke har satt meg inn i programmet, så jeg er derfor ikke i stand til å kommentere det Blender kan lastes ned hefra. Det som er den store fordelen med dette programmet er at det finnes i versjoner til linux, mac, solaris og freeBSD i tillegg til windows da Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sunbelt Kerio Personal Firewall Meget bra firewall som er lett å bruke. Har fått gode scores i tester på nettet. Som med ZoneAlarm finnes den i ein gratis og ein betalt versjon. Anbefales! Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Animator9 3.6 er en enkel gif/jpg animator-verktøy. Snadder... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Heey, DJMixLite har blitt freeware! Dette er et helautomatisk mikseprogram, som crossfader/beatmikser en gitt spilleliste enten live eller til harddisk/cd! Fungerer svært bra! (Kostet penger før i tiden...) 5420258[/snapback] Sånn, da var endelig første post oppdatert igjen! Kan ikke se at du la til DjMix Lite... Endret 5. februar 2006 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tagging av MP3http://musicbrainz.org/ Ser veeeeldig lovende ut! 5456350[/snapback] Var dritbra og!! Anbefales! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Syns at det burde være merket de programmene som kun er trial-versjoner (eller på noe måte reduserte funksjoner), og ikke gratis fullversjon. F.eks. Ultra ISO. Støttes. Håper det kan ordnes. Uansett ein veldig bra ressurs dette. Eg bruker ofte denne sida etter eg har formatert til å finne gode program, kan kanskje vere nyttig for andre og. Alle programmene i denne linken SKAL være freeware og IKKE trial. Hvis trial (dvs shareware) er opplistet. bør disse fjernes. Ellers vil mange gratisprogrammer ha en "storebror" som har flere funksjoner og koster penger, men så lenge det ikke er begrensninger på "lillebror" er det dette programmet som anbefales... Sånn, da var den oppdatert på nytt! Til diskusjonen over: Dette er en tråd for GRATISPROGRAMMER som det helt klart står i fet skrift øverst i første post... Hvis dere finner noen programmer som ikke er gratis, eller som bare er trial versjoner så si ifra så skal de fjernes PS: O. B. Lix, DJMix Lite har nå blitt lagt til Sorry for glippen Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 På msn siden: http://www.pindionline.com/checkstatus.htm Er alle online uansett hva du søker på:S Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Etter det jeg kunne finne ut er gratis-versjonen Ultra Iso, som er nevnt tidligere i tråden, kun trial. (Dette står også på hjemmesiden her) Den har også restriksjoner på hvor stor fil man kan pakke til ISO. Uansett: Jonhoo, du gjør en super jobb med denne tråden. Har selv hatt bruk for den flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Legg til aMSN! Det er sykt bra, virker mye mye bedre enn vanlig MSN!! Anbefales på det sterkeste! 10/10! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er det noen som veit om et gratis antivirusprogram for Mac? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det noen som veit om et gratis antivirusprogram for Mac? 5637579[/snapback] Et Google-søk ga meg denne oversikten. Jeg har ikke prøvd noen av de aktuelle programmene selv. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Sorry for denne post, må bare legge denne tråden i "mine inlegg". Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Sorry for denne post, må bare legge denne tråden i "mine inlegg". 5670602[/snapback] Du kunne jo bare brukt "Legg til i mine favoritter", som står øverst på samtlige poster! Så lærte vi dét Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Pochette Express (freeware, 2.09 mb) Lettvint program å bruke til printing av cd, dvd, minidisk, vhs, cover. Har vært storfornøyd med det. http://pochetteexpress.free.fr/index-us.htm Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Irfanview lenka pekte bare til en plugin, under finner du adressen til nedlasting av selve programmet http://www.tucows.com/start_dl/194967_75076_1312 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Animator9 3.6 er en enkel gif/jpg animator-verktøy. Snadder... 5556404[/snapback] Hmm.. *Teste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå