ovzer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 er det noen som har en link til hvor jeg kan laste ned visio? det er et sånnt husprogram der du lager hus-skisser. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er det bare meg eller er "mine innlegg"-Funksjonen alvorlig bugget? Tredje gangen jeg legger den inn nå.... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det bare meg eller er "mine innlegg"-Funksjonen alvorlig bugget? Tredje gangen jeg legger den inn nå.... 5278715[/snapback] samme her: On topic: hvilke progs må e huske på etter e har formatert..... helst lag en "liste" Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 XPsyspad: http://www.xtort.net/xtort/xpsyspad.php XP SysPad is a launcher which makes access to Windows system utilities its specialty. All of the prime Windows system info and utilities such as the individual control panel applets, as well as the "hidden" applications in Windows, can be launched with the click of one button, which makes it easier than hunting around the explorer pane or waiting for menus to fold out. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Syns du bør legge til µTorrent, genialt program! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Noen som vet om et prg. for organisering av DivX og andre filmer på HDD, slik at jeg kan skrive de ut (ta med til venner, sene pr mail, etc.)? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 hamachi lan over net Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Noen som vet om et prg. for organisering av DivX og andre filmer på HDD, slik at jeg kan skrive de ut (ta med til venner, sene pr mail, etc.)? 5348926[/snapback] Kanskje AllMyMovies kan være noe for deg? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 BTW: GrabClibSave sida du henvisste til er blit Hacket..... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 BTW: GrabClibSave sida du henvisste til er blit Hacket..... 5356245[/snapback] lol! Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Dette her var jo en fin tråd. Har lett etter en god samling med gratisprogrammer en stund. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 LyX virket intresant, men link heller til denne siden; http://wiki.lyx.org/pmwiki.php/LyX/Welcome Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 er det noen som har en link til hvor jeg kan laste ned visio?det er et sånnt husprogram der du lager hus-skisser. 5278709[/snapback] Visio er ikke noe gratisprogram, men du kan laste ned en 30 dagers trial versjon her. http://www.microsoft.com/office/visio/prodinfo/trial.mspx Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fjern everest linken, den er død også har de ikke freeware mer. Men du kan jo linke til PC Wizard 2006? Like grei som everest. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Får lastet ned Everest gratis enda bla. via Softpedia (ikke siste ver.) Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Får slenge på et jeg også. Gratis Faktura-program:WinVask Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 lasta ned siste versjon av everest på torsdag Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Fra hvor? Legg til "Prime95 og OCCT" i listen, begge programmene er laget for å stress teste systemet, fin å sjekke om du har en stabil maskin under f.eks overklokking, og hvor høy load tempratur du har. De tester CPU og Minne. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg synes at AntiVir burde få en plass i listen. Et veldig godt og gratis virusprogram Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hamachi lan over net 5349344[/snapback] Haha, takk! Hadde glemt hva det het for noe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå