Jonhoo Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Men det gir jo ikke muligheten til å resize bilder ved hjelp av et høyreklikk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Her kan du laste ned .exe installasjonsfilen til Image resizer. Med den kan du høyereklikke på et bilde for å gjøre om på bildets størrelse. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Takk skal du ha PS: Gi gjerne tilbakemeldinger på programmer andre har foreslått. (Riktignok ikke så mange enda, men, men.. Endret 17. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Det ImageResize programmet var genialt !!! Ingen som har flere gode programmer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 picasa (dot com) for bilde-arkivering, album lettere bildebehandling Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Fint om trådstarter gidder å inkludere programmer som blir anbefalt i hovedtråden så slipper man å bla seg gjennom hele tråden for å finne programmene. Hmmm ellers ingen som jeg selv kommer på som ikke allerede er navnt. Totalcommander er et must, enig i det selv om det ikke er gratis Har den alltid med meg i lomma (usb nøkkel) dersom jeg skal se på/fikse noens pc. Har brukt det under dos, windows og linux og (dog med litt ulike navn) og klarer meg ganske enkelt ikke uten. Ah jo, kan jo nevne mysql for de som skal leke seg med databaser og da er også mysql control center et must! alt er å finne www.mysql.com X. Endret 18. februar 2005 av Xantix Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 DAEMON Tools - Legge til .ISO-filer i en virtuell CD-stasjon UltraISO - Legge innholdet på en CD/DVD i en .ISO-fil så det kan legges i den virtuelle stasjonen. http://www.ezbsystems.com/ultraiso/index.html StatBar - Viser CPU-bruk, styrer lydstyrke, kontrollerer Winamp, gjør ganske enkelt alt du trenger. Denne (an)befales! www.statbar.nl VLC Player - Kunne klart meg uten, men er fin å ha hvis du ikke gidder å installere codec. Den krever litt mer av maskinen, siden den går inn i kjernen av formatet og leser. Anbefaler absolutt! www.videolan.org Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Men det gir jo ikke muligheten til å resize bilder ved hjelp av et høyreklikk jo... trodde det .... lenge siden jeg brukte det Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Legg til netlimiter. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Skal oppdatere første post fortløpende med nye programmer *oppdatert* PS: Husk å legge med beskrivelse og link, gjør det letter for meg å oppdatere listen Endret 18. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Audiograbber Et enkelt og godt program for å rippe CD'er. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Audiograbber Et enkelt og godt program for å rippe CD'er. GrabClikkSave Trykk printscreen knappen og screenshottet blir lagret til et forhondsvalgt sted Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 AudiograbberEt enkelt og godt program for å rippe CD'er. (Noe selvfølgelig ingen kommer til å gjøre etter den nye loven på stortinget ) Har du ikke hørt det? Vi har vunnet Det blir ingen lov så ripp i vei. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Er det sant? Stilig!!! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har du ikke hørt det? Vi har vunnet Det blir ingen lov så ripp i vei. najs ...skrev under jeg... den opproptingen... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) surbz00r, jeg også , vet ikke om den undertegnelseskampanjen som var det som gjorde at de droppet den, men man gjør jo hva man kan PS: ikkeno, linken som ligger på forumsiden du linket til fungerer ikke..... Har du en annen? edit: fant en, Se her (Linken til nedlastningssiden er lagt til i listen på første side) Endret 18. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Min liste: Opera Den beste nettleseren jeg har prøvd. Everest Home Edition Informasjon, diagnose og benchmark-program. Veldig kjekt for informasjon om alt i PC'n. Winamp Forklaring unødvendig. VLC Media Player Den beste videoavspilleren jeg har prøvd. Tar omtrent alle formater, kan også spille av rett fra et DVD-image uten bruk av f.eks Daemon Tools. Daemon Tools Virtuell CD og DVD-spiller. Uunnværlig for oss som har en haug med ISO'er o.l. Winrar Det ultimate (syns jeg) programmet til å håndtere RAR, ZIP og lignende filer. Komprimerer veldig bra. DC++ Veldig bra fildelingsprogram. Og til wannabe-moderatorer: Det er lov å bruke programmet, ikke begynn den diskusjonen her. Ad-Aware, Spybot og Microsoft Antispyware Nødvendige programmer for å bli kvitt adware og spyware. Sygate Personal Firewall Glimrende gratis brannmur. Endret 18. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Tar ikke med WinRAR fordi det er trial-ware. En del av de andre er i listen fra før, men alle de andre er nå med Lenke til kommentar
Teds Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 CDex Enda et enkelt og godt program til å rippe Cd'er. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Også har vi: SpeedFan som overvåker og justerer hasigheten på kjøleviftene dine :!: (ikke bruk q-fan) IsItUp som overvåker stabiliteten til nettsteder, eller kan sjekke hvor stabilt bredbåndet ditt er (ved å pinge hver 20. sekund. Jeg er oppe i 99% av tiden. Logger med kl-slett på hvert brudd ) TuneXP som lar deg modifisere viktige deler av XP. God til å tweake. Sjekk denne guiden RegistryWorkshop lar deg endre store deler av registeret i xp på en gang. ViddiRadioPlayer er det definitivt beste nettradio-programmet! Spamihilator er det beste, letteste og greieste (som jeg har prøvd, vel å merke) anti-spamprogrammet. Hos meg filtrerer det ca 60 spammail pr dag Endret 18. februar 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå