Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg synes denne tråden er helt topp! Første meldingen har hjulpet meg mange ganger...

 

Dog savner jeg noen direkte linker til gratis online virus/malware scannere? Blir jo mer og mer av den skitten, og jeg ser denne tråden som en "verktøykasse" for data-brukere :)

 

Noen som har bidrag i forhold til det?

Lenke til kommentar
Må si jeg synes denne tråden er helt topp! Første meldingen har hjulpet meg mange ganger...

 

Dog savner jeg noen direkte linker til gratis online virus/malware scannere? Blir jo mer og mer av den skitten, og jeg ser denne tråden som en "verktøykasse" for data-brukere :)

 

Noen som har bidrag i forhold til det?

helt enig....veli greit sted å finne progs etter du har formatert isteden for å google raua av deg for å finne de :w00t:

Lenke til kommentar
Prøv DeepBurner (som du finner link til i første post i denne tråden).

 

DVD spilleren vil ikke spille av noe som er brent av deep burner. Den bruker dvd'en som en cd.

 

Det blir en data-DVD!

 

Vet om noen andre?

nero (vet ikke om det er gratis)

 

har du sett på første side???

F.eks. CD Burner XP Pluss :)

Why does the burned DVD not work in my DVD Player?

A: CDBurnerXP currently does not support burning with the UDF filesystem, which is needed for some DVD players to work. We also don't know when it will be supported, so please don't ask for that feature.

 

Det må kunne funke med en DVD spiller!

 

Får nok fortsette å lete etter MAGIX..... Finner ikke noe på google heller :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvis noen er ute etter et brenneprogram som er bra og gratis vil jeg anbefale å kjøpe nero v.6 på en nettbutikk, koster ikke mer enn kr 90,- Jeg sparer faktisk penger på å legge ut 90 kr. Jeg brukte CD burner xp til å lage en bakcup dvd. Gikk innpå dvd'en igjen, alle filene var der og alt så bra ut. Sjokket kom etter at jeg hadde formatert pc'en, ingen av filene/mappene var mulig å kopiere fra DVD'en, utenom èn enkelt fil :no:

 

Etter dette + at et par dvd'er gikk i vasken så bestemte jeg meg for å kjøpe nero i stedet, angrer ikke den dag i dag :)

 

Hvis noen absolutt skal ha et gratis brenneprogram likte jeg best cdburner xp (har testet mange programmer).

Lenke til kommentar
Hvis noen er ute etter et brenneprogram som er bra og gratis vil jeg anbefale å kjøpe nero v.6 på en nettbutikk, koster ikke mer enn kr 90,- Jeg sparer faktisk penger på å legge ut 90 kr. Jeg brukte CD burner xp til å lage en bakcup dvd. Gikk innpå dvd'en igjen, alle filene var der og alt så bra ut. Sjokket kom etter at jeg hadde formatert pc'en, ingen av filene/mappene var mulig å kopiere fra DVD'en, utenom èn enkelt fil :no:

 

Etter dette + at et par dvd'er gikk i vasken så bestemte jeg meg for å kjøpe nero i stedet, angrer ikke den dag i dag :)

 

Hvis noen absolutt skal ha et gratis brenneprogram likte jeg best cdburner xp (har testet mange programmer).

mm er enig. nero er best å hvis det bare koster 90,- så er det verdt det

Lenke til kommentar

Igjen: http://mediaportal.sourceforge.net/

MediaPortal turns your PC in a very advanced Multi-Media Center / HTPC.

It allows you to listen to your favorite music & radio, watch your video's and DVD's, view, schedule and record live TV and much more. You get Media Portal for free/nothing/nada/nopes and best of all it is opensource. This means anyone can help developing Media Portal or tweak it for their own needs!

Lenke til kommentar
gnomebaker er et bra brenne program ;)

Kan prøve og se hvordan det er :)

 

Og ja, jeg vet det er for Linux (hvis jeg ikke tar feil).

 

Fant forresten ett program som funket; dvdsanta. Mangler bare å kunne lage meny, men holder for meg. Skal kjøpe ny datamaskin nå, og da skal jeg kjøpe Nero 6.0 med det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...