Solid Edge Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Denne Tråden er Ganske så unødvendig nå http://programmer.no/art.php?artikkelid=17772 Men jeg regner med at de har hentet noe Inspirasjon her ifra Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) NetCat (Google It) Shareaza (www.shareaza.com) (I listen på første side står det med to a'r på slutten. Det er feil ) NetView (Google It) Ad-Aware (www.lavasoft.se) LogMeIn (logmein.com) Notepad2 (Google It) Firefox (www.mozilla.com) CMD (Windows da) Kommer sikkert flere EDIT: Det heter ikke NetView, men TCPNetView HijackThis (Google IT (Viser liste over ting som starter med Windows)(Det som ligger i registeret også)) SmartFTP (www.smartftp.com) BulletProof FTP Server (Google It) Winamp (For et spørsmål!) VLC (www.videolan.org (Tror jeg...)) FireTune (?) (Tuner Firefox) Endret 27. juli 2005 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Men jeg regner med at de har hentet noe Inspirasjon her ifra Hehe, brukte denne tråden til å finne riktige lenker til noen få av programmene, bortsett fra det så er alt gjort på egenhånd. Denne tråden er ikke unødvendig. Artikkelen min inneholder de programmene jeg selv føler er best, dette er en tråd som er ment å samle mange av gratisprogrammene som finnes i dag, uansett kvalitet. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 men det er jo bare bra denne tråden nevner jo og en del programmer som dere ikke har nevnt. Og så vil jeg takke dere for at dere lagde den artikkelen. jeg trengte litt anbefalinger fra noen erfarne. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Foobar2000 Enda en musikkavspiller OCCT (OverClock Checking Tool) Sjekker om prosessoren og ram er stabil. (Fransk side) EDIT: sånn Endret 27. juli 2005 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 NetCat (Google It)Shareaza (www.shareaza.com) NetView (Google It) Ad-Aware (www.lavasoft.se) LogMeIn (logmein.com) Notepad2 (Google It) Firefox (www.mozilla.com) CMD (Windows da) Kommer sikkert flere va er logmein???? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 NetCat (Google It)Shareaza (www.shareaza.com) NetView (Google It) Ad-Aware (www.lavasoft.se) LogMeIn (logmein.com) Notepad2 (Google It) Firefox (www.mozilla.com) CMD (Windows da) Kommer sikkert flere va er logmein???? Log Me In (Log meg inn) er et program som kan brukes for og koble til en pc og fåskrivebordet til den pc'n fra hvorsomhelst (funker gjennom firewall). Først installerer du programmet på den pc'n du vil koble til, så går du til en pc med interntt tilgang, går til secure.logmein.com, logger inn, kobler til pc, woila! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Øy... Jeg har problemer med Explorer på pcn, så jeg har tenkt til å fjerne ALT på pcn(inkl. XP, sånn at HDD har 0% brukt plass..) og så legge inn XP og alle programmene mine på nytt.. Kan jeg bruke "Eraser Sletter alle spor fra harddisken din." til det? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lureste er vel å fjerne alle partisjoner med XP-cden din. Det er den sikreste og beste måten. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lurer på om artikkelen De beste gratisprogrammene er inspirert av denne tråden? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Se Lenger opp Meeg.....gammelt nytt Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Aha, der så jeg @kd sitt innlegg. Kan ikke få med seg alt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lureste er vel å fjerne alle partisjoner med XP-cden din. Det er den sikreste og beste måten. Den XP cd`en jeg har er ikke samme version som den jeg har på pcn. Så funker det med det Eraser programmet? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har prøvd bosskey, men e kan ikke har forskjellig bakgrunn på de forskjellige desktopene. vet noen om et prog som gjør at man kan ha flere desktopper med forskjellig bekgrunn og snarveier??? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har nå brukt Eraser og fullført fullstendig fjærning av alt på HDD Digg med 91% free space Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvilket program er best til å skjekke temp på cpu og sånt? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ingen her som hvet hvilket prog. jeg skal bruke til å skjekke temp? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ingen her som hvet hvilket prog. jeg skal bruke til å skjekke temp? Start heller en ny tråd med spørsmål. Dette er feil sted. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fant et program i dag som jeg vil anbefale. Fint om flest mulig bruker det også så blir databasen deres oppdatert. Dette programmet sjekker på nett hvilken artist, album osv mp3'en du har er hentet fra og oppdaterer ID3 tag'en til mp3'en din. Om den ikke finner ut hvilken låt det er du har på maskinen, så kan du fikse ID3-tag'en selv, og la programmet laste opp musikk-"fingeravtrykket" til serveren deres sånn at andre slipper å gjøre det samme som deg. Rett og slett en CDDB for mp3'er dette. MusicBrainz Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) HDD Health v2.1 HDD Health er et genialt program som viser harddisktemperatur og anslått harddisklevetid. Ved for høy temperatur på harddisken vil programmet varsle deg med et lite vindu, samt et "pip". Man kan selv endre hvilken temperatur man vil at programmet skal advare deg på, og e-mail kan sendes. Levetid-anslåingen foregår ved at programmet tester harddisken med et gitt intervall, f.eks. hver 10 minutter. Programmet viser også i prosent hvor stor sannsynlighet det er for at levetid-anslåingen er korrekt. Etter hver som programmet "gjør seg kjent" med PC-en din, vil prosenten øke. Programmet viser også mye annen informasjon om harddisken. HDD Health bruker lite ressurser. Dessuten, prøv å få tak i de geniale programmene Ashampoo Uninstaller Suite og Ashampoo WinOptimizer 2004. Kan ihvertfall fås fra K-CD-er. Endret 8. august 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå