iMono Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Alle vet det vel, men den nyeste MediaMonkey er lansert: MediaMonkey 2.4.1 Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har gule lapper-programmet Stickies på min maskin. Hel uunværlig av den enkle grunn at det er enkelt, uten masse unyttige funksjoner, og det gjør jobben sin. Hverken mer eller mindre. Finnes på www.snapfiles.com/freeware (Gamle webattack). Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fraps Et relativt bra program til: FPS visning i spill, Benchmarks, screenshots og video opptak fra spill. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Sånn, da var de nyeste programmene lagt ut, og jeg har lagt til kategorien Diagnoseverktøy og Overvåkning HA EN FORTSATT GOD SOMMER!!!!! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Syntes du går veldig OT når du legger til gode internettsider osv i denne tråden jonhoo.... Det er en kjempefin tråd med bare programmene. Endret 4. juli 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje OT ja, men fortsatt veldig nyttig. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Syntes du går veldig OT når du legger til gode internettsider osv i denne tråden jonhoo.... Det er en kjempefin tråd med bare programmene. Det er noen internettsider som har samme funksjon som programmer - eksempel på det er online-scanning for virus... Andre eksempel er: valutakalkulatoren fra Aftenposten Romertallomformeren Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sånn, da var de nyeste programmene lagt ut, og jeg har lagt til kategorien Diagnoseverktøy og Overvåkning HA EN FORTSATT GOD SOMMER!!!!! Ææhhh... Samurize er definitivt et program som hører til i Diagnoseverktøy og Overvåkning Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...A5EED688E4A81AC s¨denne da Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sånn, da var de nyeste programmene lagt ut, og jeg har lagt til kategorien Diagnoseverktøy og Overvåkning HA EN FORTSATT GOD SOMMER!!!!! Ææhhh... Samurize er definitivt et program som hører til i Diagnoseverktøy og Overvåkning nja... SAmurize er og kan brukes til så mangt; -TV prg - Vær - Monitoring etc.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sånn, da var de nyeste programmene lagt ut, og jeg har lagt til kategorien Diagnoseverktøy og Overvåkning HA EN FORTSATT GOD SOMMER!!!!! Flott. God sommer. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 White Fox, vet at det kanskje er litt OT, men det er fortsatt nyttige saker som kan ha samme bruksområde som noe programvare... Kanskje jeg skal endre emnet på trå¨den til All verdens nyttige programmer og nettsider eller noe i den duren? Kom med forslag Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 White Fox, vet at det kanskje er litt OT, men det er fortsatt nyttige saker som kan ha samme bruksområde som noe programvare... Kanskje jeg skal endre emnet på trå¨den til All verdens nyttige programmer og nettsider eller noe i den duren? Kom med forslag Allverdens nyttige OG GRATIS programvare, tenker jeg... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Eller hva med bare All verdens nyttigste gratisprogrammer Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Eller hva med bare All verdens nyttigste gratisprogrammer Der har du den :!: Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis noen savner Kazaa Lite K++, så har noen fortsatt utviklingen: Kazaa Lite Resurrection 0.0.7.6 F Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) i speedfan, hva betyr de pilene som er blå og peker nedover, og hvorfor endrer de innimellom til en grønn vinkel? Endret 6. juli 2005 av .com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå