Jankee Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Testing og tilbakemlding av egentuvikla programvare kan takast i ein eigen tråd, i denne passer det derimot ikkje. Derfor er den diskusjonen som var her sletta. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Var jo en morsom diskusjon da.... Men greit nok Okay, har du mulighet til å skrive en egen kort beskrivelse av programmet? Blir litt mye tekst å bare lime inn den beskrivelsen du quotet PS: MSN er endret til Messenger Endret 9. mai 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) har noen nevnt " CleanCache " ? CleanCache 2.0 is a free (for 1 - 2 systems), very powerful Internet Explorer 6.0 and Windows 2000/XP cleaner. CleanCache 2.0 requires .NET Framework http://www.buttuglysoftware.com/ og " CodeStuff Starter " Starter is yet another startup manager for Microsoft Windows : http://members.lycos.co.uk/codestuff/ Endret 17. mai 2005 av gaggen Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 eg har dvd shrink v. 3.2. når eg brukar det kjem det ca. 15 filer i .VOB format (trur eg) er det eit programm som kan få dei inn i foreksempel ei .AVI fil? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Quintessential Player Et bra alternativ til winamp... kan brukes sammen med MediaMonkey. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 eg har dvd shrink v. 3.2. når eg brukar det kjem det ca. 15 filer i .VOB format (trur eg) er det eit programm som kan få dei inn i foreksempel ei .AVI fil? DVDx er et fint programtil å lage en avi fil fra dvd Lenke til kommentar
gresh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Scanner Dette lille gratisprogrammet lager en grafisk visning av hvilke mapper på harddisken som bruker opp plassen din. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Forslag til gratisspill: Continuum (tidligere Subspace) http://www.subspacehq.com/ Har spillt dette spillet i snart ni år :!: i enkelte perioder spilte jeg 8 timer om dagen og greier... latterlig... spillet er svært enkelt, men vanskelig å mestre. Og selvsagt 100% gratis. Spillet ble i sin tid laget av Virgin Interactive men ble oppgitt av i 1999 og grasiøst "donert" til spillerne for flere år siden. Det har fremdeles flere tusen spillere fra hele verden, og noen hundre, til enhver tid, på forskjellige baner og servere. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Da må jeg hive på et annet gratis-spill som er utrolig morsom, selv om det enkelt. Finnes til alle platformer, også mobil (symbian). Frozen Bubble som er et klassisk spill eksistert i lang tid, men nå i "ny" gratis innpakning. Du skal skyte ned kuler med samme farge - et "omvendt tetris"... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) ScannerDette lille gratisprogrammet lager en grafisk visning av hvilke mapper på harddisken som bruker opp plassen din. Genialt program! Anbefales Endret 4. juni 2005 av yrjan Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Tar med ett par programmer: Who Lock Me?, Finn ut hva som hindrer deg i å slette fila/ endre navn osv. Tweak Now - Reg Cleaner, rensk opp gamle register entry's. Real Alternative, og QuickTime Alternative lar deg spille av Real, og Quicktime filer med Media player classic eller Windows media player. En liten feil: Media Player Classic må ha codec's for å spille av video, det er VLC Video Lan som ikke bruker codec's. Edit: Glemte å ta med Eraser, Sletter filer helt. Du kan slette med US DoD 5220-22.M metoden (overskriver fysisk 35 ganger) Endret 9. juni 2005 av k-orm Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 46 gode freeware programmer Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 46 gode freeware programmer Woho! De nevner [signaturen min] på nr 11 som verdens beste filbehandler, men at den dessverre koster penger. Vel, jeg må bare si at jeg aldri har kjøpt noe datarelatert som er i nærheten av å gi meg så mye for pengene. Det er nesten så jeg har lyst til å kjøpe en lisens nr 2 bare for å støtte dem i videre utvikling. Har brukt DOpus siden 1993 (da på min kjære Amiga). Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Her er en ny: Ultimate boot cd som har en samling test-verktøy for diagnoser... Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Oppdaget nylig denne godbiten: FastStone Image Viewer Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) ikke akkurat ett program men kan være kjekt å ha: alle codecs til alle avspillere så slepper du å få opp den feilmeldingen om at du mangler codec EDIT: Er ikke 100% sikker på om det er fritt for dritt men har ikke hatt no problemer med det selv Endret 15. juni 2005 av Gaming Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Oppdaget nylig denne godbiten: FastStone Image Viewer har ikke mulighet for å lagre med orginal data fra exif, synd. ellers grei den. holder meg fortsatt til irfanview Endret 17. juni 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *få under mine innlegg* Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Forslag til gratisspill:Continuum (tidligere Subspace) http://www.subspacehq.com/ Har spillt dette spillet i snart ni år :!: i enkelte perioder spilte jeg 8 timer om dagen og greier... latterlig... spillet er svært enkelt, men vanskelig å mestre. Og selvsagt 100% gratis. Spillet ble i sin tid laget av Virgin Interactive men ble oppgitt av i 1999 og grasiøst "donert" til spillerne for flere år siden. Det har fremdeles flere tusen spillere fra hele verden, og noen hundre, til enhver tid, på forskjellige baner og servere. Funker vertfall dårlig nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå