Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer

Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er helt ufattelig dette programmet, jeg klarer knapt å rive meg løs. Detaljene det byr på er helt enormt! Geografi har definitivt aldri vært så spennede! :thumbup:

:) håper at andre land tar til fornuft og gjør sine digitale kart tilgjengelige slik at mennesker får et komplett digitalt verdensatlas.

Lenke til kommentar

Vi får håpe det! Det er kanskje grunnen til at noen steder får man området i 3d fra alle vinkler, mens det andre steder bare er et satelittbilde?

Går det an å be programmet laste ned alle kart tilgjengelig, så man slipper å vente på nedlastingen av bilder når man ser på nye områder?

Lenke til kommentar
Det er helt ufattelig dette programmet, jeg klarer knapt å rive meg løs. Detaljene det byr på er helt enormt! Geografi har definitivt aldri vært så spennede! :thumbup:

:) håper at andre land tar til fornuft og gjør sine digitale kart tilgjengelige slik at mennesker får et komplett digitalt verdensatlas.

Åh, dette var konge! Støtter det ja, hadde vært utrolig fett med hele verden på min lille PC. "Planlegge ferier" får en helt ny mening bl.a...

Lenke til kommentar

ArsClip - Program som husker teksten du har kopiert. Mye bedre enn den ubrukelige funksjonen som finnes i f.eks. Word og Excel. Passer perfekt hvis du kopier og limer mye.

Taskbar Commander - Et must hvis du er avhengig av å ha struktur på livet ditt. Har mulighet til å bytte om på programmene på oppgavelinja og til å forhåndsprogammere hvor en nyåpnet applikasjon skal legge seg på oppgavelinja. (Fungerer dårlig hvis du bruker "Grupper lignende knapper")

Lenke til kommentar

Igjen:

CWShredder

A small utility for removing CoolWebSearch (aka CoolWwwSearch, YouFindAll, White-Pages.ws and a dozen other names). Spybot S&D and Ad-aware tend to forget essential parts of the hijack, so until they update, you can use this to completely remove the hijack. This program is updated to remove the new variants once they come out.

IKKE UNDER CD/DVD ...

Lenke til kommentar

Oi, hvordan greide jeg å putte den der???

Jaja, flyttet nå.

Takk Okay :thumbup:

EDIT: Yay, tråden har flere visits enn noen av de andre sticky trådene (Bortsett fra P2P guiden da.... :p)

*Veldig glad :D *

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...