O. B. Lix Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 DVD Identifier skal kunne avgjøre hvilken produsent som har laget dvd-platen (dvr+-rw) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 trodde ikke mine øyne når jeg testet programmet for første gang. jeg er hektet!!!!!!! http://worldwind.arc.nasa.gov/ http://www.dinside.no/php/art.php?id=211109 Det er helt ufattelig dette programmet, jeg klarer knapt å rive meg løs. Detaljene det byr på er helt enormt! Geografi har definitivt aldri vært så spennede! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er helt ufattelig dette programmet, jeg klarer knapt å rive meg løs. Detaljene det byr på er helt enormt! Geografi har definitivt aldri vært så spennede! håper at andre land tar til fornuft og gjør sine digitale kart tilgjengelige slik at mennesker får et komplett digitalt verdensatlas. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Vi får håpe det! Det er kanskje grunnen til at noen steder får man området i 3d fra alle vinkler, mens det andre steder bare er et satelittbilde? Går det an å be programmet laste ned alle kart tilgjengelig, så man slipper å vente på nedlastingen av bilder når man ser på nye områder? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Måtte bare ha den i Mine Innlegg . Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 AVG Antivirus program, det beste mener nå jeg, og ikke uten grunn at det anbefales av ulike aviser og pc blader gang på gang! AVG DOWNLOAD ZoneAlarm er helt klart blant de beste brannmurene og gratis! ZoneAlarm Download Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det er helt ufattelig dette programmet, jeg klarer knapt å rive meg løs. Detaljene det byr på er helt enormt! Geografi har definitivt aldri vært så spennede! håper at andre land tar til fornuft og gjør sine digitale kart tilgjengelige slik at mennesker får et komplett digitalt verdensatlas. Åh, dette var konge! Støtter det ja, hadde vært utrolig fett med hele verden på min lille PC. "Planlegge ferier" får en helt ny mening bl.a... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Sikkert noen som alerede har sagt det: Gmail Notifier Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Zero Assumption Digital Image Recovery http://www.z-a-recovery.com/digital_image_recovery.htm Supert og gratis program som kan gjenopprette bilder fra de mest korrupterte og formaterte lagringsmedier! Denne reddet virkelig skinnet mitt når en SD-brikke ble formatert og korruptert! Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hva med å legge til WinRAR på listen. Kunne aldri tenkt meg å bruke et annet komprimerings program WinRAR åpner så og si alt som er nedkomprimert. Endret 6. april 2005 av Zyko Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ArsClip - Program som husker teksten du har kopiert. Mye bedre enn den ubrukelige funksjonen som finnes i f.eks. Word og Excel. Passer perfekt hvis du kopier og limer mye. Taskbar Commander - Et must hvis du er avhengig av å ha struktur på livet ditt. Har mulighet til å bytte om på programmene på oppgavelinja og til å forhåndsprogammere hvor en nyåpnet applikasjon skal legge seg på oppgavelinja. (Fungerer dårlig hvis du bruker "Grupper lignende knapper") Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva med å legge til WinRAR på listen. Kunne aldri tenkt meg å bruke et annet komprimerings program WinRAR åpner så og si alt som er nedkomprimert. Må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) WinRAR legges ikke til ettersom det ikke er Freeware... EDIT: Men genialt er det Endret 9. april 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jonhoo hvorfor ville du ikke legge til avg og zoneAlarm? Minst like bra som de som allerede er å finne i lista. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Sorry, må ha oversett dem da jeg gikk igjenom og så etter oppdateringer Sorry Lagt til nå Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Igjen: CWShredder A small utility for removing CoolWebSearch (aka CoolWwwSearch, YouFindAll, White-Pages.ws and a dozen other names). Spybot S&D and Ad-aware tend to forget essential parts of the hijack, so until they update, you can use this to completely remove the hijack. This program is updated to remove the new variants once they come out. IKKE UNDER CD/DVD ... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Oi, hvordan greide jeg å putte den der??? Jaja, flyttet nå. Takk Okay EDIT: Yay, tråden har flere visits enn noen av de andre sticky trådene (Bortsett fra P2P guiden da.... ) *Veldig glad * Endret 13. april 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) en utrolig bra XP-Tweak side hvor en kan laste ned en 170 sider pdf dokument ( TweakGuides_XPTC.zip ) med utallige linker til forskjellige programmer. ser selv ! http://www.tweakguides.com/XPTC.html Endret 14. april 2005 av gaggen Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 PhotoFiltre er jo et greit bildebehandlingsprogram Lenke til kommentar
marcus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Gratis bilde program som virker veldig bra;) FastStone Image Viewer Står litt om dette programmet på dinside i dag: http://www.dinside.no/php/art.php?id=211948 Kan laste det ned gratis her: http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå