Gå til innhold

Vurderer SE P900, hvor mye er den verdt?

Jørnan

Anbefalte innlegg

Har nå sett en P900 som jeg syntes er veldig billig, men jeg lurer på hva andre synes. Har to spørsmål om den.

1. Hva er den verdt om den er ca 1 år gammel, helt fin skjerm (brukt den skjermbeskyttende fôlien som du kan kjøpe), men den har et veldig oppripet deksel?

2. Jeg må kjøpe et nytt deksel til den, men hvor mye koster det?

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikke si prisen nå........ d spørs litt hvordan dn ser ut da: om dn har riper i kameralinsen, starter sakte eller andre defekter... men vis dn er strøkne, kunne du fått solgt dn for ca 2000kr, 2500kr elle no.... det er jo p910 som topper nå:p selv har jeg p800..

*jeg så en annen som solgte en p800 som har 1 år å 9 måner gammel for 1700kr... spørs litt hvem som vil ha mobilen din osV;)

Lenke til kommentar
kan ikke si prisen nå........ d spørs litt hvordan dn ser ut da: om dn har riper i kameralinsen, starter sakte eller andre defekter... men vis dn er strøkne, kunne du fått solgt dn for ca 2000kr, 2500kr elle no.... det er jo p910 som topper nå:p selv har jeg p800..

*jeg så en annen som solgte en p800 som har 1 år å 9 måner gammel for 1700kr... spørs litt hvem som vil ha mobilen din osV;)

Hehe. Det spørs. P800 til 1700, og så så jeg at den P900 ble solgt for 1900 på finn.no ;) Det har visst mye å si hvem som kjøper dem. Kan prøve å få litt mer info om P900 ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...