gorber Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Men koster ikke NAF-test et lite ulands statsbudsjett? Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) kommer anpå det, hvis personen som ser på bilen ser at den er et vrak tidlig, så blir det billigere, men normalt 800-900 riksdaler. Endret 2. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=681791 Der har du en bil som går og går. Få på litt penere felger, senkesett og lakker fangerne så blir den seendes litt bedre ut. Fryktelig sinna i 2 og 3 gir btw. Turtallsvennlig as hell Endret 3. mars 2005 av tjalla Lenke til kommentar
528i Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 helt rett. kunne godt hatt den 323'n selv. blitt fin med felger, senkesett +++ div snop 66kw er ve 90 hk tror jeg? uansett så hadde en kompis en slik, bare en eldre utgave av 323. den gikk som en kule. veide ikke så mye. så vil også anbefale en slik bil Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 1988 Audi 80 1.8 - 20.000 kr Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 1988 Audi 80 1.8 - 20.000 kr Som hadde gått 6 ganger rundt jorden. Tror hvertfall jeg kommer til å holde meg til biler som har gått under 5 ganger rundt jorden (altså 200 000km). Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Om en bil har gått 200.000 eller 240.000 har svært lite å si, vedlikeholdet som er viktigst. En ungsdomskjørt bil som har gått 150.000 med dårlig vedlikehold osv, slurv med oljeskift, hardkjørt osv er mye dårligere enn en velholdt bil som har gått 300.000. Endret 4. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå