E.T Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Heisann, har i det siste drevet å lagd side til en CS klan jeg er medlem av. Nå vil jeg gjerne høre deres meninger, både om innholdet, koden og designet. Bruker cutenews + includescript, så akkuratt der innholdet er er koden noe rotete Ta gjerne også en titt innom "team" delen og gi kritikk på det (lille) som er der Har selv tenkt på en tredje farge som kan passe, jeg er åpen for alle forslag fra dere. LINK PS: siden har en bug i IE, hadde vert supert om noen kunne hjelpe meg med det. her er menyen som er inkludert: www.vaffel-prod.com/dac/inc/menu.inc Endret 17. februar 2005 av E.T Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kjedelig med bare skrift i header. Typografien er heller ikke noe videre pen. Greit oppsett. Drop skygge. Stå på Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Selve layouten er grei, men utførelsen er ikke fullt så god. Skriften er ikke noe særlig god å lese. Siden blir litt nybegynner-preget med bevel emboss+ drop shadow. Iallefall på den måten du har brukt her. Men du har et godt utgangspunkt her. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 ok, sammenlignet med mine forrige sider da: www.vaffel-prod.com www.sauda-motocross.com EspenDL: Forslag til hva jeg kan gjøre med typografien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 litt ot men: hva er alt dette ipsum dipsumsnakket? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum. Lettere sagt: Dummytekst man bruker for å få et innblikk i hvordan designet vil komme til å se ut med tekst. Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 men, innen 5 minutt nå, komer det opp med mye mer reduserte skygger/bevel and emboss, gi gjerne kommentarer på hvordan de t blir da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Høres bra ut. Ikke vær redd for å prøve deg fram med en annen font i menyen og øverst i boksene. *vente spent* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Fy, nå er jeg lei all den FF/Opera/"Surf smartere" propagandaen! Hva gjør det på en CS-side? Absolutt ingen ting, sa du? Er du stolt og kry over at du har byttet nettleser? Å lage en side som ikke er kompatibel med IE er idioti, fordi over 90% surfer med den nettleseren! Og forresten, det er du som har skrevet en crap-CSS, og jeg vet nøyaktig hva du skal endre for at den skal vises riktig i IE.. Edit: Javel, ikke 90%, men flesteparten. Endret 17. februar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) 90%? Nah.. http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp Synes det er flott at folk oppfordrer til å bruke en bedre nettleser jeg. Men. nok ot. .) Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Firefox reklamasjon er der 1% siden jeg vil formidle budskapet, og 99% fordi jeg vil se hvordan det ser ut med reklamebannere og tekst der.... Istedenfor å si at "jeg vet hva som er feilen" kan du vel heller forkare det til meg? Vet at jeg skal fjerne mouseover greiene, men får ikke bort det 5-10px mellomrommet som IE på en eller annen fantastisk måte genererer... Siden BLIR IE-kompitabel så snart jeg finner ut hva som skaper buggen.. noe du tydeligvis ikke er villig til å hjelpe meg med. Og for alle dere andre: Har nå fjernet mye av skyggen og embossen på siden, bedre nå? Endret 17. februar 2005 av E.T Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har du? Kanskje litt treig med oppdateringen, men jeg så ikke forskjell. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 http://www.vaffel-prod.com/dac/img/dac_fish.jpg Bilde av hvordan det var før.. Det meste av skygger osv er fjernet Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) trenger også litt hjelp med kontaktskjemaet her Noen som har lyst til å ta en titt? www.vaffel-prod.com/dac/index.php?side=kontakt Endret 18. februar 2005 av E.T Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Prøv å sette Distance på dropshadowen til 0. Blir mye penere look! Jeg synes det blir litt kjedelig med svart tekst, bytt ut svartfargen med mørkegrå. Det blir mye penere. Jeg synes at du bør se litt på andre klansider, siden der er det mye bra inspirasjon angående design! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 det som er litt "kjipt" er at de "proffe" sidene, til de beste klanene som betaler tusener av kroner til webdesignerene er 90% reklame.. så det blir litt vanskelig å sammenligne seg med. Til litt dårligere klaner er jo sidene som oftest pilrøtne. Prøv google: counter-strike clan En ting til: vet det er mye å be om, er veldig dårlig i photoshop selv, men er det noen som kunne vert villig til å lage en banner som gir litt mer "Counter-strike feeling"? enn det som er nå? Isåfall ville jeg blitt overlykkelig om vedkommende ville lagt meg til på MSN/sendt en PM eller lignende Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Fy, nå er jeg lei all den FF/Opera/"Surf smartere" propagandaen! Korfor? Det er jo positivt å få folk til å bytte til en bedre browser! Hva gjør det på en CS-side? Poeng Absolutt ingen ting, sa du? Er du stolt og kry over at du har byttet nettleser? Det er kun positivt å ha forlatt IE, før MS får sulla seg til å lage en ny versjon som faktisk klarer ting ordentlig uten ørten plugins. Å lage en side som ikke er kompatibel med IE er idioti, fordi over 90% surfer med den nettleseren! Ikkje fullt 90%, men godt poeng. Det er dumt å lage ofisielle sider slik at dei ikkje funker i IE. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm, hadde ikke jeg vist at dette var en clan side hadde jeg trodd det var en "vanlig" side uten mål eller mening!. Så kan du ikke plotte inn en terrorist eller CT i banneren!. (eller hva slags clan det er). Enig begynner og bli lei dette nå. Site is not compitable with Internet Explorer - the crap browser. Surf smarter, and get FireFox today! Faster, safer, more reliable! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå