John Keats Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg skal på lan til helga og trenger wow. Men posten har rota og jeg får ikke Collectors Editionen min før neste uke en gang. Det blir et veeldig kjedelig og kjiipt lan når alle andre skal site å spille World of Warcraft. Så lurte jeg på da.. Er det noen som kan gi meg guest passet sitt og heller få mitt når Collectors kommer i posten til meg? Hadde vært kjempesnilt. Send meg en PM. Endret 18. februar 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den posten ass. skal alltid surre. Hvis jeg hadde hatt Collectior Edition så kunne du lånt min. Men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ingen som har? Jeg trenger det virkelig, og som sagt så får dere mitt guest pass når WoW kommer.. Please.. Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Sorry for at jeg ikke svarer. Men gadd ikke mekke en ny post. Men det har ihvertfall med CD guest pass å gjøre. Har en kamerat som har spilt til lvl 28 på guestpassen han har fått av meg, han skal kjøpe seg retail, får han brukt lvl 28 duden i retail da? Lenke til kommentar
clown Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Sorry for at jeg ikke svarer. Men gadd ikke mekke en ny post. Men det har ihvertfall med CD guest pass å gjøre. Har en kamerat som har spilt til lvl 28 på guestpassen han har fått av meg, han skal kjøpe seg retail, får han brukt lvl 28 duden i retail da? Hva er guestpass ? Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er 10 dagers gratis gjeste pass som man får med i Collectors edition. Altså en ekstra cd-key som varer i 10 dager. Kan noen svare på det jeg spurte om? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 har en kamerat som har spilt til lvl 28 på guestpassen han har fått av meg, han skal kjøpe seg retail, får han brukt lvl 28 duden i retail da? Jupp Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Men er det noen som har et guestpass til låns eller? Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 går det ann å kjøpe gamecard å forsette på guestpasset? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) går det ann å kjøpe gamecard å forsette på guestpasset? Du må kjøpe wow i butikken og så velge på accout mangement og velge at du vil omgjøre guestpasset til "retail". Da trenger du en cdkey fra butikkkjøpt wow. Endret 3. mars 2005 av Apocalypse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå