Spazbite Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Har en gammel Athlon k7 prossesor (750 MhZ) Slot A og nå har vifta begynt å slurve no voldsomt. Den bråker og stopper. Når jeg ser rundt på de forskjellige webshoppene finner jeg ingen vifter til Slot A prossesorer. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du kan jo prøve å smøre den. Ta av vifta, løsne forsiktig på etiketten i senter av vifta, og ha på et par dråper olje. Lenke til kommentar
555 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 du kan jo bytte ut den vifta med en vilke som helst annen kjøpes f.eks her http://www.3dfxcool.no du trenger ikke å bytte kjøleribba bare vifta. Lenke til kommentar
druid Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 mål viften hvor mange cm/mm den er. Deretter hopper du inn på en webshop eller går i en butikk, og handler en ny like stor, og fester den på den gamle ribba. men husk og ta av den gamle vifta før du setter på den nye :smile: Den nye viften bør blåse sånn omtrent like mye luft som den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå