Gå til innhold

Problem med Gmail Notifier!

Samurai99

Anbefalte innlegg

Noen her som har dette tilleggsprogrammet til Gmail? Kanskje dere da kan hjelpe meg med problemet mitt. Jeg sliter med å få programmet til å starte, det er et lite ikon nede i "system tray" som sier at jeg er "Offline", mens jeg ikke er det! Derfor får jeg ikke beskjed når mailene strømmer inn :) Og de gangene programmet fungerer som det skal tar det ofte litt tid før det skrur seg på. Hvordan kan jeg fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har så vidt testet dette programmet selv, men gav opp siden jeg ikke klarte få det ti og fungere skikkelig.. virka som no ustabil skit rett og slett.

innstallerte heller thunderbird på maskinen..

Jeg har downloadet Thunderbird, kan jeg bruke det til Gmailen min? Er det i såfall vanskelig? Og ikke minst: Har det en "varslefunksjon"???

Lenke til kommentar

jepp ikke noe problem og bruke det på gmailen, finner oppsett på gmail sidene.

jeg lastet ned system tray extension og la thunderbird inn under oppstart så nå ligger det alltid åpent nede ved klokka. når jeg får mail spiller den av en lyd også popper det opp et lite vindu nede ved klokka.

tjekt!

Lenke til kommentar
Er ikke så kjent med dette, men synes det virker litt rart at man kan åpne mailer fra Gmail i et annet program! Meldingene blir vel ikke forward'et til en annen adresse?

Man bruker pop (laster ned meldingene fra gmail)

Hvis du har sett eller brukt Outlook/Outlook Ekspress eller andre mail programmer så er det som regel det man gjør. Laster ned meldingene med pop fra email kontoen.

Lenke til kommentar

har du husket og velge: enablet pop under settings -> forwarding and pop.

da skal det stå med grønn skrift: 1. Status: POP is enabled

visst ikke vet jeg ikke va som er galt..

vær nøyaktig når du følger guiden og husk å klikk av på alle tingene som på bildet, ssl og tls osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...