VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Eg lurer på å kjøpe et mytt kabinett, for å få mer vifteplasser ++. og så er eg jo selfølgeli på jakt etter et kabientt som holder litt, og så lurter eg på om dette kabinettet er noe å satse på: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16283 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan jo bare lese kommentarene, det burde vel holde? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) nei, det holdeer ikke for meg... vil egentlig og bare vite ka som e lurt å ha med når eg skal kjøpe et kabinett? og kor mye børr eg gi for et kabinett? ka størresle e lurest å ha??? eg tror ikke eg kommer til å gi mer enn 5-600Kr for ett. og e de alle hovedkort og diverse som passer i alle kabinett, og kordan er det med strømmforsyning, er det bare å flytte den fra mitt gamle kabinett og til de nye? Endret 17. februar 2005 av vegis Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis du vil bruke maks 500-600 kroner bør du bruke 600, gjerne mer også I det kabinettet passer atx-hovedkort! Og PSUn din skal også passe fint inn. Hva slags størrelse du skal ha kommer ann på hvordan du skal bruke det! Hvis du skal ha "20.000" disker i raid å sitte hjemme på rommet med det hele året er det greit med full-tower, hvis du har planer om å ta med pcen steder er midi-tower å anbefale (gjerne mindre, men da blir det fort uoversiktlig å vansklig å klå inni) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har flere kompiser som har det og det er fornøyde. + Billig + Ser bra ut (!) + plass til 7stk 80x80mm vifter - Q-tec kvalitet - Blir fort riper i lakk og plexi - Få smarte løsninger - Trangt - Hybelkaninens beste husvert Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) 7 vifter? det står jo bare at det er plass til 6stk. men vet du kor mange som følger med? og er det Neon vifter som følgher med? PSU, er det de som e strømforsyning? ( Er ikke så flink med de high-tech forkortelsene) Endret 17. februar 2005 av vegis Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 7 vifter? det står jo bare at det er plass til 6stk. men vet du kor mange som følger med? og er det Neon vifter som følgher med? PSU, er det de som e strømforsyning? ( Er ikke så flink med de high-tech forkortelsene) Mener det var 7. 4 fremme, 1 i døren og 2 bak. Ja, PSU=strømforsyning Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg har det selv, er fornøyd. 4 framme 1 i sidedøra 2 bak... den i siden har 3 blå LED`s... og "Z" lyser blått. og det er to røde LED som blinker når pc`en tenker Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) men de viftene som følgher med, hvor mange DB er de på de? eller det e egentlig ikke vits i å si til meg hvor mange DB det er på dei, fordi eg vet ikke hva som er stille, men hvor mange vifter følger med når du kjøper? og kor lydløs er viftene? Og ka e størrelsen på de viftene? Endret 17. februar 2005 av vegis Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 sånn halvstille... du bør ikke bruke de om du skal ha bra luftinntak OG lite støy... kjøp et par papstvifter elns... de er 80mm ja Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 oki, men bare for å ssammenligne med andre vifter på nettet, kor mange DBa e de på de i viftene då? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har ikke målt, så jeg vet ikke... vet bare at enkelte papstvifter har mye lavere støynivå... jeg kunne fint levd med støyen fra de viftene. Det er ikke det at de bråker så fælt, det er det at de suger. eller... det er jo det de ikke gjør... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 men kor mye er støy grensen for oss vanlige mennsker blir irritert over? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen hater å høre lyd i det hele tatt, mens noen klarer mer... jeg liker det rundt 20db, det er kos Lenke til kommentar
DropsKongen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har flere kompiser som har det og det er fornøyde. + Billig + Ser bra ut (!) + plass til 7stk 80x80mm vifter - Q-tec kvalitet - Blir fort riper i lakk og plexi - Få smarte løsninger - Trangt - Hybelkaninens beste husvert ser bra ut? det kommer vel ann på øyet som ser spørr du meg :] Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det er billig i forhold til kvalitet. Du får det du betaler for... skal du ha et bra kabinett kjøper du Lian-Li 500,- -> gå for raidmax evt. andre med bra kritikker... (blir litt glorete i lengden....) Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg synes Raidmax Scorpio er stygt med alle de 80mm vifte blir det masse støy. Billig plastik finish. det eneste bra med det kabinetttet der er at det er billig og ser ikke ut som et office kabinett. raimax har noen andre kabinetter som er mye finere Foreksempel Dette. Aspirine har et kabinett til ca samme pris og er mye finere Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Viftene begynner å bråke noe helt forferdelig etter en stund Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 om du er villig til og betale litt mer, og ikke er glad i støy så ville jeg kanskje vurdere dette fra lian li: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND koster 795,- noe som er veldig billig til lian li og være Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Styggeste kabinettet ever. sånn har dilten!(raidmax) Lian li er søt! Endret 22. februar 2005 av XonatoR2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg