zarz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei! Hvis jeg gjør noe feil når jeg gir denne linken så får dere bare slette den. Det jeg lurer på er hvilken versjon dette er, utifra opplysninger på siden:? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=16381721 På forhånd, takk! Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Opplysningene på siden er motstridende, idet varen beskrives først som Home Edition og senere som Professional. Nokså suspekt, spør du meg. I bunn og grunn kan det derfor være både Home Edition og Professional (linkene peker til de engelske versjonene). Lenke til kommentar
zarz Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Om det er home eller pro er det samme igrunn, det jeg lurer på er om dette er en fullversjon eller en OEM, student versjon, oppgr versjon eller noe annet... Syns dette var nokså rart jeg også, virker som han er useriøs siden det står så mye rart, men han har alikevel 30 gode karkaterer og null negative.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvorfor ikke bare spørre han som auksjonerer den? Er jo en slik funksjon helt nederst... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg vet det, men han virker litt usikker på det.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg vet det, men han virker litt usikker på det.. Det burde da stå på coveret... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Quote: Det er Xp Proffesional som selges ja! Fikk ikke plass til alt på øverste linje:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå