Gå til innhold

ny mp3spiller med flashminne

Anbefalte innlegg

jeg fikk en muvo mp3spiller til jul. den gamle uten display, med 256 mb, som jeg var veldig fornøyd med. grei langringskapasitet, lang batterilevetid, liten, lett og solid. men nå har jeg greid å miste den!!

så nå må jeg nok kjøpe meg en ny en da, men det er jo så mange forskjellige muvo'er å velge mellom.

jeg skal bruke mp3spillern til å høre på musikk når jeg sitter på tog/trikk/buss osv og når jeg trener. jeg har disse kriteriene for spilleren:

-liten, ikke så mye større enn den muvospilleren jeg hadde

-minst 256 mb minne (helst 512 eller enda mer)

-minst like solid som ja

-minst like bra batterikapasitet

-den trenger ikke opptak eller radio

jeg tenker først og fremst på en ny muvospiller, men hvem oppfyller disse kravene best til en lavest mulig pris? er det et annet bra alternativ?

de to viktigste kravene er at den er liten og solid.

forøvrig er jeg interessert hvis noen har en slik spiller de vil selge til en billig penge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg har muvo v200(hvit utgave men 1 gig) og er kjempe fornøyd med den den har alt jeg trenger + litt til

mp3,lagre dokumenter,bruker lite strøm , radio,diktafon , trenger ingen programvare for å legge inn musikk siden det er en usb pen ,

eneste ulempen er litt rotete meny + susing i lyden når bakgruns lyset er slått på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...