Jonas Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann Driver å fyller siden med stoff og bruker ULs inni ULs og det skaper problemer med margins. Se her Teksten går ut i det grå meny-feltet! Hvordan løser jeg dette problemet? CSS Jonas Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Om du skal flette lister, må listene inni lista stå i sin egen li: <ul> <li>blabla</li> <li> <ul> <li>blabla</li> </ul> </li> <li>blabla</li> </ul> Dette sier også validatoren @ w3.org. Regner med at du har satt margin på ul/li, og da vil jo også listene nederst i listehiarkiet føye seg etter disse reglene. Endret 17. februar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Begge ULs i en LI, men det endret ingen ting. Flyter fortsatt over! Edit: Jeg fikset det. Måtte legge til margin på "ul ul" i css. Endret 17. februar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Ser ikke noe problem som du beskriver her hos meg, men du bør validere siden din. Det er to feil der nå. Edit: det forklarer jo hvorfor jeg ikke så noe feil Endret 17. februar 2005 av mohuhau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå