benkizz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er 2g ipod bra mp3?? er det verdt 1400 kr?? Ulemper?? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er den mye brukt? Hvor stor lagringskapasitet har den? Jeg vet det går ann å kjøpe nytt batteri og bytte det selv og det koster ikke stort heller... 1400 er vel ikke egentlig så veldig billig da du får en brand spankin' new 4G 20GB til det dobbelte. Sjekk litt hva du får av ekstrautstyr og se hvor sliten den er... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg kan kjøpe en brukt 4gb ipod(ikke mini) for rundt 700 spenn så jeg syns ikke det var sånn veldig billig... Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Er den mye brukt? Hvor stor lagringskapasitet har den? Jeg vet det går ann å kjøpe nytt batteri og bytte det selv og det koster ikke stort heller... 1400 er vel ikke egentlig så veldig billig da du får en brand spankin' new 4G 20GB til det dobbelte. Sjekk litt hva du får av ekstrautstyr og se hvor sliten den er... det er 10 gb minne. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er en bra spiller, og selv 10Gig er tilstrekkelig i mine øyne, men prisen var ikke så gunstig! Anbefaler deg å lete litt mer, eller kjøpe en ny en... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Flyttet til "MP3-spillere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå