daffyr Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Hei..... I mårra er d lan...å som alltid bruker jeg å glemme ett eller annet på når jeg skal på lan...d kan vere alt ifra penger til pute eller headsett og lignandes...kan folk fortelle va dere har glemt på lan...slik at kanskje jeg og andre som skal på lan kan slippe å gløyme det....takk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har glemt: Dyne\sovepose\pute skjermkabel hodetelefoner Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 1. Innesko 2. Nettverkskabel! (Ikke krysset tp, men vanlig) (Kan kjøpes på datapartyet) 3. Hodetelefoner til pcen! (Lyd fra høyttalere er forbudt) 4. Penger til å kjøpe mat i caféen/kiosken. 5. Skjøteledninger med nok uttak til ditt eget forbruk. (Husk å merke disse med navn). 6. Lys til pcen, eksempel en bordlampe. (Valgfritt) 7. Kontorstol, dette får du avgjøre selv om du tar med. Det finnes plaststoler der fra før som du evt. kan bruke. 8. Ta med CD-R/-RW til eget forbruk. 9. Sovepose & liggeunderlag. 10. Musmatte (kjekt å ha)! 11. Spill til pcen 12. Godt Humør! *orklan.tk* Lenke til kommentar
anbar Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 jeg har glemt musematte, kabel, strøm kabel og kondomer (tihi) Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Eneste jeg har glemt, det vil si jeg noen av disse tingene har jeg trodd jeg ikke fikk brukt for, og noe har jeg glemt - Nok penger - Sovepose - ekstra TP-kabel - Headset - Windows XP CD (ett must, kjipt å stå uten hvis du må formatere) - Lader til mobilen - Nok strømplass Tenshi Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Glømt: Tp kabel Strøm kabel Komer ikkje på noke anna Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 hva er forskjellen på en tp kabel og en vanelig nettverkskabel ? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 nettverkskabel er et mye mer omfattende ord, siden det finnes flere ulike typer nettverk, som har forskjellige kabler. Lenke til kommentar
ShowNOmercy Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 hva skal du med kondom på gathring a? Glemte engang strøm kabel! fikk ikke spilt før kl 10 Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Huskeliste - Datamaskinen - Skjermen - Strømkabel til datamaskinen og skjermen - Signalkabel til skjermen - Mus & tastatur - Hodesett - Mikrofon - Jorda strømfordeler aka "padde" - TP-kabel (nettverkskabel), helst 10-meter - Nettverkskort som støtter TP (ISDN-kort eller modem fungerer ikke) - Mat og drikke - Penger! - Mobiltelefonen Endret 19. februar 2005 av EspenDL Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Klarte å glemme tastaturet en gang... :!: Lenke til kommentar
Mosy Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Glemte liggeunderlag til TG et år:p. Ellers har jeg klart meg godt:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Glemte liggeunderlag til TG et år:p. Ellers har jeg klart meg godt:) Hvordan var det uten liggeunderlag da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Glemte liggeunderlag til TG et år:p. Ellers har jeg klart meg godt:) Hvordan var det uten liggeunderlag da? Hardt. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Skal på LAN på mandag, www.kirkelan.now.nu som jeg faktisk er med å arrangere og har en del hovedansvar for...og dette skal jeg ha med meg Huskeliste til KirkeLAN: - Datamaskinen - Skjermen - Strømkabel til datamaskinen og skjermen - Mus & tastatur (husk dockingstasjonen til MX1000) - Hodesett - Mikrofon - Strømpadde x 2 - TP-kabel x 2 - Mat og drikke - Penger! - Mobiltelefonen - Lader til mobilen - Sovepose med underlag - Webcam - USB-hub - Extra mus - Windows XP CDen - CD kofferten - Premier - AXE Deo - Kulepenn og post-its - Joystick - Spillene - Legimitasjon - Nøkler - Hårvoks - Mp3-spiller - BrenneCDer Skal selvsagt også ha med godt humør Tenshi Endret 20. februar 2005 av Tenshi Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Bah! Endret 19. februar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 har glemt: - tastatur - strømkabler - skjerm kabel - mus - mat - penger - mobil - dvd-r plater Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Dobbeltsjekk 3 ganger at alt er med, ta med ekstra strømkabel, nettverkskabel, ta med ekstra av alt egentlig. Kan fort hende at ting ikke funker helt, og da erre greit å ha med ekstra Med mindre lanet er ikkesålangt unna og du har egen bil da, da erre ikke såå farlig Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Dobbeltsjekk 3 ganger at alt er med, ta med ekstra strømkabel, nettverkskabel, ta med ekstra av alt egentlig. Kan fort hende at ting ikke funker helt, og da erre greit å ha med ekstra Med mindre lanet er ikkesålangt unna og du har egen bil da, da erre ikke såå farlig Jeg har med dobbelt av tp-kabel, mus (siden MX1000 er på oppladbart batteri), og andre småting, men klarer aldri å ha dobbelt med penger Men bor 3min fra LANet jeg skal på så Tenshi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2005 Post ifra en "konkurranse" som jeg og daneilsn hadde om hvem som klarte å komme på flest ting å ha med på et lan: Den fantastiske: "Clvn's TG05-huskeliste" Personlige eiendeler: Partyticket.net-kortet Bankkort penger Matpenger billetten <- Viktig Hygiene: Håndkle Sjampo Deo Medisin (Er diabetiker ) Tannbørste Tann-krem Klær 4 par sokker 1 genser 1 bukse 3 teskjorter 4 boxere 2 håndkler 2 hansker Mat Boksflasker (10*1,5l) Fun saft "ice tea" 1/2 liter 1 bollepose 1 pakke kjeks 1 pølser (til grilling) 1 pakke lomper 1 pakker paracett / ibux 1 pakke rundstykker 1 tube med mexicana-ost 1 pakke med noe pølse-påleg Påskeegg <- Viktig Elektriske Ting: mini-Kjøleskap (trekker bare 50w.. Ikke drep meg ) skjerm hoved-pcen mus tastatur brenne dvd'er Nettverkskabel * 2 Forgrener skjøteledning cd mappa mi (win xp, drivercder, linux+++, penneturs til cder extra ide-kabel vga->dvi plugg mini-dv-cammet mitt FireWire kabel extra sett strømkabler headsett Barber-maskin mobillader mobiltelefon Annet: Musematte "fizz keeper" Gaffa/fryseteip* maxbo bag Sovepose liggeunderlag (eventuelt oppblåsbar liggeunderlag) pute** ------------------- Forklaring: * Dette er viktig at dere tar med, fordi kantene på bordene er veldig spisse... Har sett folk ha store gnagesår før pga det.... ** For de som foretrekker å våkne opp med et sjakkbrett-lignende annsikt fordi man har sovna på tastaturet kan dette sløyfes ------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå