Gå til innhold

komplett.no har nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-23 01:12, borre skrev:

Quote:


Den 2002-06-23 01:01, mFaFa skrev:

Designet må forbedres. Jeg opplever Kjøp og Info knappene på forsiden som veldig rotete. De er litt for store og trekker for mye oppmerksomhet. Forstyrrende.


 

Helt enig.

Fargene på knappene blir litt for glorete og øynene søker direkte til Kjøp/Info istedet til selve teksten/omtalen av produktene.

 

 

sukk, kunne de ikke bare brukt yahoo pagebuilder sånn som mfafa gjør *fnis*

heisann hoppsann harald

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 12:33, Ludde skrev:

sukk, kunne de ikke bare brukt yahoo pagebuilder sånn som mfafa gjør *fnis*

heisann hoppsann harald


ludde! sjelden fyr i disse trakter ;d ehhee, det er lenge siden DU ble forbigått av MEG i HTML, til tross for at du var "læremestern" min. Altså, jeg bruker ikke noe Yahoo Pagebuilder for pokker, bare for å avkrefte det.. dette var off topic, sorry folkens (men det skjer ikke ofte..)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 01:14, nVIDIAsucks skrev:


Det var ikke admin det var noe galt med da, og ikke komplett sine sider?


Ser poenget, men neida ... utålmodig kanskje, men ikke utover det vanlige - han har vært rektor i 'alle år', men har skifta beite og vi jobber sammen støtt.

 

Han forsøkte både å bestille som privat, og opprette kommunekonto der. Enten kom han alltid tilbake til samme webside, og fant ingen peker/ info til å fullføre bestillingen. Jeg kunne se hva han overså.

 

Når han ringte for å ordne med konto, sa de 'jada, et øyeblikk bare' - så ble det stille i andre enden. Venta bortimot en halv time, og gadd ikke mer - siden skrev de til han og beklaget, men det samme skjedde igjen !

 

Bestillinger jeg _vet_ de gikk glipp av ( foruten projektorene ), er 2 komplette nettverk à 30 punkter, inkl. servere/ routere/huber/switcher/ patchepaneler ( hvis de leverer )/ 60 OS-lisenser/ 7-8 PC'er ++ bare det siste halvåret. Mulig dette er småpoteter for Komplett, men tross alt ville det bare være en begynnelse.

 

Mener designet var glorete og er det fortsatt, og syns de burde legge mer vekt på funksjonalitet/ enkelhet. Jeg handler med Komplett privat, og er fornøyd med varer/ service. Men det var skuffende å se den gangen, problemene andre kan ha.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 10:57, muv skrev:

den nye designen stinker. den ser forstørra ut + at den er veldig rotete... alt blit mer rotete medforstørra knapper også. den gamle designen var mye mer oversiktelig og brukervenlig.


 

jeg skjønner ikke hvorfor dere er så konservative her???

-Om to uker vedder jeg 1000kroner på at ingen forteattt forestrekker komplett.no sitt gamle design!

 

 

...Jeg liker ikke slikt. Jeg har en følse av at teknologien virklig blir hindret av slike konseravtive mennesker!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 13:02, mFaFa skrev:

Quote:


Den 2002-06-23 12:33, Ludde skrev:

sukk, kunne de ikke bare brukt yahoo pagebuilder sånn som mfafa gjør *fnis*

heisann hoppsann harald


ludde! sjelden fyr i disse trakter ;d ehhee, det er lenge siden DU ble forbigått av MEG i HTML, til tross for at du var "læremestern" min. Altså, jeg bruker ikke noe Yahoo Pagebuilder for pokker, bare for å avkrefte det.. dette var off topic, sorry folkens (men det skjer ikke ofte..)

 

hei.. hei.. hei..

nå er det på tide at moderatørene bruker litt hard og rå it-vold mot slike kyber-pønkere som mfafa.

-egentlig synes jeg det nye designet på komplett frisket opp litt. men fremdeles synes jeg det designet som var før de begynte med gult og blått. (det var blått og mørkeblått.. penere menylinje og toplinje syntes jeg). men er det nå så ikke at forandring fryder ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...