Gå til innhold

komplett.no har nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-22 02:59, Rafael skrev:

var ikke så verst før, lurer på hvorfor de fiksa det.

Godt tips er jo det at man aldri fikser det som ikke er ødelagt .


 

Herregud, dette er jo et sitat fra en gammel mann. Selvfølgelig er det alltid rom for forbedring.

Fint dette komplett.

Hvis alle tenker som Rafael, så stopper jo utviklingen av alt. Nei vi trenger stadig nye ideer og innslag.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 03:15, xoop skrev:


Hvis alle tenker som Rafael, så stopper jo utviklingen av alt. Nei vi trenger stadig nye ideer og innslag.


Webdesignerne blir fattigere ihvertfall :smile:

 

Det er jo rimelig opplagt at de fleste ønsker en fornyelse en gang i blant. Hvis et firma bytter f.eks logo så er det ikke nødvendigvis fordi den gamle sugde, men fordi de har hatt den så lenge at man blir lei.

Lenke til kommentar

Glemmer ikke admin på skolen ville skifte leverandør, og jeg anbefalte Komplett.no.

 

Han skulle bestille 2 stk. projektorer til snaut 60 000,- kroner, men fant ikke ut av systemet på Komplett sjøl etter flere forsøk. Jeg visste hvordan man gjør, men tenkte de kan pinadø gjøre det enkelt nok o.s.v.

 

Det endte med at han ga opp, så jeg ringte til Komplett og sa hva de nettopp gikk glipp av - ba dem sette 'tanta' si foran skjermen og gjennomføre en bestilling - de ba tynt om et screenshot der hvor

'karusellen' gikk på 'tomgang'.

 

Det hører med til historien at han gjorde noen forsøk til ( før kommunen tømte budsjettet for året ), men med samme resultat.

 

Kanskje jeg skal anbefale Komplett igjen :grin: ?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 03:15, xoop skrev:

Quote:


Den 2002-06-22 02:59, Rafael skrev:

var ikke så verst før, lurer på hvorfor de fiksa det.

Godt tips er jo det at man aldri fikser det som ikke er ødelagt .


 

Herregud, dette er jo et sitat fra en gammel mann. Selvfølgelig er det alltid rom for forbedring.

Fint dette komplett.

Hvis alle tenker som Rafael, så stopper jo utviklingen av alt. Nei vi trenger stadig nye ideer og innslag.

 

Agressiv du var da, mann.

Hvis alle tenker som meg? Hva skal det bety? Ikke oppfør deg som en liten unge.

 

Poenget mitt var bare det at når man installerer noe nytt, så kommer det alltid opp problemer, og forskjellen mellom den gamle og den nye siden var ikke stor. Så hvorfor da forandre når du har en fin design og alt funker?

Lenke til kommentar

Designet må forbedres. Jeg opplever Kjøp og Info knappene på forsiden som veldig rotete. De er litt for store og trekker for mye oppmerksomhet. Forstyrrende. Ellers det er ganske pent. Med unntak av overskriften. Den var slitsom og litt 'Nintendo'. Likte designet med de små vinduene på siden med buet topp :)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 01:01, mFaFa skrev:

Designet må forbedres. Jeg opplever Kjøp og Info knappene på forsiden som veldig rotete. De er litt for store og trekker for mye oppmerksomhet. Forstyrrende.


 

Helt enig.

Fargene på knappene blir litt for glorete og øynene søker direkte til Kjøp/Info istedet til selve teksten/omtalen av produktene.

Lenke til kommentar

Quote:

Glemmer ikke admin på skolen ville skifte leverandør, og jeg anbefalte Komplett.no.


Han skulle bestille 2 stk. projektorer til snaut 60 000,- kroner, men fant ikke ut av systemet på Komplett sjøl etter flere forsøk. Jeg visste hvordan man gjør, men tenkte de kan pinadø gjøre det enkelt nok o.s.v.


Det endte med at han ga opp, så jeg ringte til Komplett og sa hva de nettopp gikk glipp av - ba dem sette 'tanta' si foran skjermen og gjennomføre en bestilling - de ba tynt om et screenshot der hvor

'karusellen' gikk på 'tomgang'.


Det hører med til historien at han gjorde noen forsøk til ( før kommunen tømte budsjettet for året ), men med samme resultat.


 

Det var jo ikke noe vanskelig å bestille derfra før, så hvorfor hadde han problemer? Det var ikke admin det var noe galt med da, og ikke komplett sine sider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...