melli123 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg har et bilde som er 360 bredt, og 400 høyt. dette bilde har jeg plassert inni en div.som en bakgrunn når denne diven blir lengre enn 400 px, så er det ikke noe bakgrunn lengre nede... går det ann å gjøre slik at bakgrunnen går om ogjen nedover i diven? Endret 17. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Yep: <div id="dindiv">innhold</div> CSS: div#dindiv { background: url(images/bakgrunn.jpg) repeat-y; } Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) div { background: url(bilde.gif) repeat-y; } Husker aldri om det er x eller y som er vertikalt, prøv deg fram her. Slik repeteres altså bildet nedover. Samtidig vil jeg anbefale deg å redusere høyden på bildet ditt til f.eks. 5px nå, slik at det får en mindre filstørrelse. Edit: Loomy er rask, han var ikke her en gang da jeg begynte å skrive Endret 17. februar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 #noe { background-repeat: repeat-y; } Mvh Primaxx Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 takker alle sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå