Gå til innhold

Black Sabbath konsert!

Uin Viel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående billetter. Er det noen som har 3 sammenhengende plasser på seksjon 215 nærmed rad 15, og som ønsker å bytte med seks billetter på seksjon 207 (speilvendt for 215) rad 15 plass 7 til 10. eksjon 207 er forresten nærmere øldisken...

Edit: Skrev feil

Endret av anth
Lenke til kommentar
Etter å ha sett denne slitne og slappe gjengen med gamlinger i 98' har jeg intet spesielt ønske om å se dem igjen nå nesten 7 år senere! Tviler på at de har blitt mindre slappe og slitne på scenen etter disse årene.

Jeg har aldri opplevd å se den slappe gjengen live. Ingen kan forvente en konsert alla 1970. Men uansett hva du sier, så er det vel verdt pengene å se et legendarisk band spille live.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte ikke på lyden. Den er jo relativt dårlig i spektrum ja. Men uten at jeg vet dette sikkert, så tenkte jeg at bandet kanskje kjører en lenger konsert der enn på Roskilde.

Om Black Sabbath spiller sist på Orange kan de holde på så lenge de vil omtrent!

Uansett, trur 1 time holder, da er man nok dritlei av å se disse fossilene ødelegge

sin egen musikk, sier dette fordi nesten ingen av gamle guttan greier å levere

varene. Har vært på endel slike konserter og det er stort sett en skuffelse, så

man bør ikkje ha store forhåpninger til Black Sabbath, iallefall i den tilstanden

Ozzy er i -> en utslitt Zombie.

Lenke til kommentar
Ozzy har jo den samme stemmen som han alltid har hatt, en av de råeste i musikkhistorien.

Ozzy høres ikkje ut som han gjorde i sin storhetstid, det er et fåtall av de gamle

rockerne som har stemmen skikkelig i behold, stemmen svekkes som regel med

årene. Har også sett endel konsertopptak med Ozzy Osbourne, de har ikke vært

bra verken vokalmessig eller scenemessig. Rett å slett tragisk har det vært!

Har ingen forhåpninger om en bra konsert, det blir mest bare for å se det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...