Neuro Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg postet denne på et annet forum jeg pleier å bruke, men jeg vil kanskje få flere og mer fornuftige svar her på dette forumet. Jeg kunne ha postet den helt på nytt her, men siden forumet her ikke støtter opplasting av filer (så vidt jeg kan se?) så legger jeg heller inn en link. Det dreier seg om en liten J2ME test som jeg håper å få litt teknisk tilbakemelding på. Hvis noen har noen erfaringer de vil dele omkring J2ME, media og kompatibilitet, så hadde det vært fint. Svar fortrinnsvis i dette forumet hvis det er her du hører hjemme. Endret 17. februar 2005 av Neuro Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Funket kjempebra på min Nokia 6230!! Når jeg styrte med tastene, kom en liten vibb.. JSR.W: n M: y A:n V:y Nok.W: n M: n A: n V:y Lykke til! Lenke til kommentar
Neuro Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Prøvde du "sound" menyvalget flere ganger? Det jeg lurer på er om den spillte midi? Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 "Allways look at the briht side of life..." Ja... Men den funker ikke første trykket. Men andre gangen kommer den.. Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Dette gjelder hver gang man starter progget Lenke til kommentar
Neuro Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 ok, som det står i den andre posten, når du velger "sound" så: første gang - wav andre gang - midi tredje gang - amr fjerde gang - ingenting wav og amr er bare en veldig kort "ding" fra win XP. Jeg tror muligens at wav-formatet også har betydning for kompatibiliteten. Den som ligger der nå er 8000kHz, 8-bits mono. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå