Illmatic Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei. Jeg har hatt litt problemer med en dvd rom som ikke fungerte skikkelig opg litt lav ytelse i spill. I dag skulle infocare fikse problemet ved å innstallere en ny psu. den jeg fikk var en Hiper 480 w. link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305425&cks=PRL Mens infocare var på besøk og innstallerte psu'n,var jeg på skolen. Når jeg kom hjem fant jeg ut at dvd brenneren nå fungerer fint,men alle spill henger seg. jeg har prøvd flere stykker,med høyeste og laveste innstillinger,ingenting fungerer. agp fastwrite er heller ikke aktivert. er det en slags innstilling på psu'n som er skyld i problemet? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 akkurat det samme har nå skjedd 2 ganger mens jeg har vært i windows (etter at pc'n har stått på i ca. 1,5 timer). Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 sikker på at strømforsyninga er problemet? prøv med noen andre Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vennligst Prøv igjen!(ringe det pc firmaet alså....si fra om problemet ditt) MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå