Lifeform Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei, Skal sette sammen to DVDer til en DVD. Har brukt DVD Shrinker til å lagre ned filene, TMPGEnc til å sette sammen de to filene og brenne ut DVDen, men det kommer bare lyd i ca. 15 sec pr. klipp før det blir stille. Noen som har snøring på hvordan man fikser dette? Begge VOB-filene (som jeg renamer til MPG-filer og tar inn i TMPGEnc) funker med lyd og full pakke når jeg prøvekjører de i Nero Showtime. Noe jeg gjør feil ?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Skal jeg slå sammen flere dvder, så bruker jeg dvdshrink sånn som du har gjort og så bruker jeg et program som heter WINAVI. I winavi så er det et tool som heter batch. Batch toolet lar deg legge alle filene du vil ha på en dvd sammen og så vil den slå det sammen til en dvd. Så bruker du bare nero, som er integrert i Winavi og brenner det ut. Funker for meg hver gang. PM meg vist du trenger og vite mer. Endret 17. februar 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 OK ble litt klokere i dag. Fant ut at det også går an å bruke DVD Decrypter (demux både på lyd og video og no file splitting) og etterpå lime sammen filene til en fil med TMPGEnc for så å brenne det ut med Nero eller TMPGEnc DVD author o.l. Var så utrolig deilig å sitte disken i spilleren og endelig få lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå