Glen_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Take Two har akkurat bekreftet at norske tilhengere av brannmannspill kan glede seg over en tredje versjon av Emergency-serien neste uke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rottert Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Venter i spenning på anmeldelse Ser jo ganske tøft ut på bildene. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 blir døds fett....litt kjipt at de ikke har fiksa på det med at bilene hekter seg litt i hverandre, men da må man bare unngå det problemet Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jævla KE som ikke kan levere spillet til release...makan til møkk.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jævla KE som ikke kan levere spillet til release...makan til møkk.... Det er et eller annet som ikke stemmer her. Først bekreftet både Take 2 og K.E. Media lanseringsdato 25. februar. Når jeg noen dager før lansering ba om et coverbilde, fikk jeg beskjed om at det ikke var tilgjenglig, og at spillet var utsatt til 18. mars (altså i dag). For en uke siden tok jeg kontakt med Take 2 for å høre når anmeldereksemplar av dette kunne ventes, uten å få noe svar. Jeg har glemt å ringe og purre, men det er åpenbart at et eller annet ikke fungerer når du nå sier at spillet ikke er å finne i norske butikker. Nå drar jeg på ferie en ukes tid, så jeg kommer ikke til å følge opp denne saken før over påske. Men innen den tid ligger det kanskje et spill på kontoret. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ikke i butikke enda, men jeg så på CDON.Com at det plutselig hadde release den 1 April, men det kan jo være en spøk det også. Merkelig at KE hadde det til release på hjemmesiden sin til den 18 Mars... Edit: Da var det kommet, NOE FORSINKET....møkka menn Endret 4. april 2005 av Sombie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg