jonfilm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei, Bruker premiere til å redigere, skulle starte ett nytt prosjekt nå, men når jeg prøver å spille film i monitorvinduet hakker det voldsomt!! Bildet oppdateres ca 1 gang i sekundet. Har aldri hatt dette problemet før. Når jeg prøver andre prosjekter som jeg vet virket i går, så har jeg samme problem her. Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Hedda Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det samme skjer hos meg dersom jeg har videokameraet tilkoblet. Monitoren går da gjennom kamera og evt ut på tilkoblet tv. Hvis du har videokamera tilkoblet er dette sikkert problemet. Koble fra kamera og se om det hjelper. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg hadde dette problemet før, om kameraet sto i eller ikke. Jeg kjørte da noen windows updates, og premiere updates. Det funka mye bedre da. Har du lite ram (under 512) Kan premiere også hakke litt til tider. Det kan også komme ann på hva slags film format du har "rippet" til, det kan også hende at du har Recorda det til en .avi som krever mye ram, og mye cpu. I don't know Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg er ikke fullt sikker på om jeg har opplevd det samme som deg, men til tider kan PC-en være uønsket treg ved videoredigering. Logg av andre eventuelle brukere på maskinen, og lukk alle prosesser som ikke strengt tatt er nødvendige. Last også ned oppgraderinger, som enkelte har påpekt her. Da burde problemet være løst. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har du 1 eller flere disker? Har du satt Scratch disk til en annen disk? Lenke til kommentar
slitar87 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Om det er i det "videopreview" vinduet dere snakker om så skjer det helt sikkert pga dataen jobber med å sette sammen klipp og fade greier. (alt det dere har dilla me). Derfor hakker det om dere ser på film i preview'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå