FiSkEN FliPP Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg prøvde å gjøre om bindingene mine litt mer freestyle. Men likte det ikke så mye... Noen som vet hvordan jeg burde ha bindingene? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Rett frem på den bakerste og 15 grader opp på den fremme. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Rett frem på den bakerste og 15 grader opp på den fremme. Er ikke det veldig hvis du bare skal kjøre og ikke hoppe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Rett frem på den bakerste og 15 grader opp på den fremme. Er ikke det veldig hvis du bare skal kjøre og ikke hoppe? Er det normale. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Kommer an på mye rart. -Hvordan kjørestil du har. -Hvor du kjører (pudder, park, bakke etc.). -Hvordan bindinger du har. -Hvor aggressiv du er. -osv. Men er du ganske fersk gjør du som wh1te sier. Edit: Jeg står ikke på snowboard selv, jobber bare i skisjappe. Endret 17. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har ganske skeive føtter, dvs. jeg lager slike: \ / fotspor og ikke slike: | | . Dermed står den fremste på 28 grader, og den bakerste på 6 grader... Dette er mao. noe du burde prøve deg fram til. Ta med deg en liten skrutrekker i bakken, og juster, prøv, juster, prøv helt til det blir riktig for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Mine står pittelitt slik: \ / - bindingene altså. Jeg går ||, men synes det er lettere å kjøre når bindingene skrår et par grader. Prøver å stå en del switch, på tide det nå, og da er det lettere når bindingene er like skrå. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Poenget er at jeg skal til østerike... Men har prøvd 28 grader, 4 grader men blir litt for mye på høyre-side.. Liker og hoppe, slaide, kjøre fort og kose meg vurderer kanskje 19 grader, 4 grader? Høres det bedre ut? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tja, jeg ville valgt noe mellom 20-25 foran og 0-5 bak til det bruker. Men det aller beste er å prøve seg frem og. Hva du er vant til fra før av har også en god del å si. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hadde ca 15 grader foran og 3 grader bak ca. Burde jeg prøve 20 grader, 4 grader da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 FiSkEN FliPP: Men er det ikke vitterlig du som skal stå på brettet da? Det viktigste er ikke hva alle andre bruker, men hva som kjennes behagelig og funker best for deg. 1 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 FiSkEN FliPP: Men er det ikke vitterlig du som skal stå på brettet da? Det viktigste er ikke hva alle andre bruker, men hva som kjennes behagelig og funker best for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå