bergetun Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg ett kick og trykka på bestill knappen når jeg såg skjermen på netshop.no. Impulskjoep kan man si .. Er det noen andre som har noen erfaringer til denne skjermen ? Det som er viktig for meg er at jeg kan sitte å kode i 24 timer i strekk Jeg spiller og ser aldri film på PCen. Skjermen skal altså kun brukes til å lese text og for å se bilder på. Design og pris er også meget viktig for meg. Gjorde jeg noe dumt ? Takker for tilbakemeldinger Endret 17. februar 2005 av bergetun Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 jeg kjøpte min idag, driver med web, 3d, og photoshop, + en del spilling og film titting.. kan bare si at jeg er stor fornøyd..designet er shiit lekkert Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) jeg kjøpte min idag, driver med web, 3d, og photoshop, + en del spilling og film titting.. kan bare si at jeg er stor fornøyd..designet er shiit lekkert Lurer veldig på å kjøpe denne skjermen. Den er jo skikkelig lekker, og finnes nå også i 8ms-versjon. Er det 8ms-varianten du kjøpte? Se ellers: Lik tråd med noen få flere innlegg.... mvh KalleKanin Endret 10. mars 2005 av KalleKanin Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg Kjøpte 16ms 19" versjonen på Digital Impuls i Oslo kan ikke nevne noen negative ting med den jeg fikk! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Se ellers:Lik tråd med noen få flere innlegg.... Ja, det er ikke nødvendig med to prikk like tråder på førstesiden. Fortsett i den andre, som er noen dager eldre, og har flere innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg